زیدان: نمی‌دانم چرا کارت‌های فینال جام‌جهانی باشگاه‌ها در لالیگا تاثیرگذار است!

سرمربی رئال مادرید در آستانه بازی تیمش در نیمه‌نهایی جام‌جهانی باشگاه‌ها یک سوال بزرگ را مطرح کرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در آستانه دیدار تیمش مقابل الجزیره امارات در نیمه‌نهایی رقابت‌های جام‌جهانی باشگاه‌ها با تعجب درباره تاثیر کارت‌های زرد و قرمز بازی نهایی در جدال بعدی تیمش در لالیگا مقابل بارسلونا سوال کرد.

 او اظهار داشت: نمی‌دانم چرا باید یک کارت قرمز در جام‌جهانی باشگاه‌ها  در لیگ تاثیر بگذارد اما  مثبت فکر می‌کنم.می‌دانم هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد و همه بازیکنان مقابل بارسلونا در دسترس خواهند بود. البته در حال حاضر فقط به جام‌جهانی باشگاه‌ها  می‌اندیشیم. باید بهترین عملکرد خودمان  را در بازی مقابل الجزیره ارائه کنیم. بازی آسان نخواهد بود اما باید به فینال برسیم. فاصله زمانی کم‌تر بازی‌ها نسبت به سال قبل به سود ماست. در ۲ روز گذشته تمرین کردیم و شرایط رقیب را هم مورد بررسی قرار دادیم، با این حال نوع عملکرد ما در زمین تعیین‌کننده نتیجه است.

او در ادامه درباره تکنولوژی ویدئویی مورد استفاده در این رقابت‌ها ادامه داد: تکنولوژی اوضاع را بهبود بخشیده اما در جزئیات هنوز بحث‌هایی وجود دارد. الان زمان مناسبی برای صحبت در این باره نیست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 12 =