اقدام آمریکا به دلیل ناکامی در تحقق بی‌ثباتی خاورمیانه است

امام جمعه روانسر گفت: اقدام اخیر آمریکا در رابطه با قدس به دلیل ناکامی در تحقق بی‌ثباتی در منطقه خاورمیانه و به ویژه در سوریه و عراق است.

ماموستا ملاعبدالله غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به موضوع اعلام بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: رهبران کشورهای اسلامی با تمام وجود از تبدیل‌شدن قدس به پایتخت رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند.

امام جمعه روانسر با بیان اینکه آمریکا با شکست سختی در سوریه و عراق مواجه شده است گفت: آمریکا در موضوع داعش با ضربه سختی مواجه و اکنون با فتنه دیگری تحت عنوان معرفی بیت‌المقدس به‌عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس سعی دارد اختلاف‌پراکنی و فتنه جدیدی راه بیاندازد.

وی با اشاره به اینکه بیت المقدس جایگاه ارزشمند و عظیمی در نزد انبیاء و صالحان دارد و قبله اول مسلمانان است عنوان کرد: باید تمامی مسلمانان و آزادیخواهان حمایت خود را از این قبله اعلام کنند وهرچند که حرفهای ناروای این انسان ابلهه موجب حیرت همه افراد شده وهمه مسلمانان و غیر مسلمانان حتی در فرانسه این سخنان ابلهانه ترامپ را محکوم کردند.

غفوری با اشاره به اینکه ترامپ در حقیقت دیوانه و صفت وحشی‌گری در ذات او نهفته است گفت: این عمل به هیچ وجه قابل قبول نخواهد بود و به منصه ظهور نخواهد رسید و موجب وحدت بیشتر مسلمانان خواهد شد.

وی با بیان اینکه اتحادیه عرب به اجماع این حرکت و حرف ناروای ترامپ را محکوم کردند بیان کرد: امیدواریم این حرکت ترامپ موجب وحدت و همبستگی بیشتر کشورهای اسلامی شود.

امام جمعه روانسر با اشاره به اینکه مقامات آمریکا دشمنی خود با جهان اسلام را به اوج رسانده‌اند، گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش بعد از متحمل‌شدن شکست‌های متعدد در منطقه، به دنبال وارد ساختن ضربه‌ای تازه به جهان اسلام هستند.

وی اظهار کرد: این فتنه جدید دشمن همچون سایر فتنه‌هایش با شکست مواجه خواهد شد و سبب اتحاد، انسجام و وحدت بیشتر برای مسلمانان می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =