حریفان تیم کشتی فرنگی مدافعان حرم قم در جام باشگاه‌های جهان مشخص شدند

تیم کشتی فرنگی مدافعین حرم قم حریفان خود را در رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در اصفهان شناخت.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم برای حضور در چهارمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان که در روزهای ۲۳ و ۲۴ آذرماه در سالن شش‌ هزار نفری ۲۵ آبان شهر اصفهان برگزار می‌شود، عازم این شهر شده است.

مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان به انجام رسید و براساس این قرعه‌کشی تیم شهدای مدافع حرم قم که به‌عنوان یکی از نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها حضور دارد در گروه B با تیم‌های گئورگین کلاب گرجستان و تاجیک ایر تاجیکستان هم‌گروه شده است.

پیکارهای کشتی جام باشگاه‌های جهان  با حضور ده تیم خارجی و سه تیم از کشورمان فردا و پس‌فردا در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش‌جهان اصفهان برگزار می‌شود.

کشتی فرنگی قم به‌عنوان نخستین رشته ورزشی تاریخ استان قم است که سابقه حضور در مسابقات لیگ جهانی را در کارنامه دارد و از این حیث پیش‌قراول است و با حضور در چهارمین دوره این رقابت‌ها شمارش این موفقیت را به عدد دو رسانده است.

تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم استان قم با کسب رتبه سوم کشور در لیگ بزرگ‌سالان ایران در سال جاری برای دومین بار سهمیه حضور در لیگ معتبر جام باشگاه‌های جهان را تصاحب کرد و با جمعی از کشتی گیران جوان و با تجربه خود به دیدار رقبای خود در این رقابت‌ها خواهد رفت.

ترکیب تیم شهدای مدافع حرم قم در این دوره از پیکارها به شرح زیر است و روح‌الله میکائیلی و مهدی علیزاده پورنیا به‌عنوان سرپرست و مربی هدایت این تیم را بر عهده‌ دارند.

 مهدی قربانی، علیرضا نجاتی، رضا مردی، مهدی مراد حاصلی، جواد رضایی، علی‌اصغر پا سالاری، بهنام افشار نیک، علی سلیمانی، هادی علیزاده، افشین اسلامی، محمدرضا رضایی، مهدی ابراهیمی، محمدعلی حیدری، امید افتخاری اصل و پارسا نظری برای قمی‌ها به تشک خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 7 =