حمایت از ورزش قهرمانی جزو وظایف نهاد اجتماعی شهرداری کاشان است

شهردار کاشان ضمن اشاره به این که حمایت و تشویق از ورزش قهرمانی جزو وظایف نهادهای اجتماعی نظیر شهرداری است گفت: حال اگر این ورزش برگرفته از هویت میهنی و در مقیاس بین‌المللی باشد این حمایت و تشویق وظیفه‌ای ملی محسوب می‌شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از کاشان، سعید ابریشمی‌راد شامگاه چهارشنبه در جشن قهرمانی و آیین تقدیر از تیم کشتی ایزی‌پایپ قهرمان رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در سالن شهید اردهال اظهار داشت: رقم خوردن این اتفاق بزرگ و بی‌نظیر آن هم در عرصه ورزش به عنوان مهم‌ترین ابزار توسعه نشاط و شادابی در جامعه سزاوار قدردانی است.

شهردار کاشان گفت: کسب مقام قهرمانی در رقابت‌های جهانی برگ زرینی در دفتر افتخارات مردم کاشان است که لذت آن با پیروزی بر ایالات متحده در مسابقه پایانی مضاعف شده است.

وی با یادآوری وظیفه ذاتی شهرداری در زمینه توسعه و ترویج ورزش‌های همگانی خاطرنشان کرد: البته نباید دور از نظر داشت که حمایت و تشویق از ورزش قهرمانی آن هم در عرصه بین‌المللی برای شهرداری به عنوان نهادی اجتماعی امری واجب محسوب می‌شود.

شهردار کاشان تصریح کرد: اگر این ورزش،‌ میراثی چون کشتی که برگرفته از اصالت و هویت ملی و میهنی ماست و موجب پرآوازه‌تر شدن نام ایران زمین بوده، این حمایت و تشویق، به عنوان یک وظیفه ملی مطرح می‌شود.

ابریشمی‌راد ضمن ابراز تأسف از عدم کسب میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های جهان گفت: شیرینی قهرمانی موجب از یاد بردن این تلخی شد.

در پایان نیز از اعضای تیم کشتی ایزی‌پایپ قهرمان رقابت‌های باشگاه‌های جهان تقدیر شد و جام قهرمانی به صورت نمادین به اعضای تیم اهدا شد و بر فراز دستان آنان قرار گرفت.

اجرای موسیقی توسط حامد محضرنیا، قدردانی از حامیان و فعالان ورزش، برگزاری برنامه ورزش زورخانه‌ای توسط باستانی‌کاران بیت‌الاکبر(ع)، اهدای جوایز به برندگان مسابقه فرهنگی و غیره از بخش‌های دیگر این جشن به شمار می‌‌رفت.

جشن قهرمانی و تقدیر از اعضای تیم ایزی‌پایپ کاشان به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری اداره ورزش و جوانان و فرمانداری ویژه کاشان برگزار شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =