هسته‌های حزب‌الله در حال تشکیل است/ پیروزی‌های بزرگتری به دست خواهد آمد

جانشین معاون آموزش ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه پیروزی‌های منطقه به برکت خون شهداست و تنها نشاندهنده بخشی از قدرتی است که به واسطه فرهنگ شهادت به دست آورده‌ایم، گفت: هسته‌های حزب‌الله در حال تشکیل است و پیروزی‌های بزرگتری برای اسلام به دست خواهد آمد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سردار سعید فرجیان‌زاده امشب در سومین یادواره شهدای دبیرستان شهید دکتر شریعتی همدان با بیان اینکه ۱۴۲ نفر از کارکنان، دانش‌آموزان و معلمان این دبیرستان افتخار شهادت در راه دفاع از دین را داشتند، اظهار کرد: این دبیرستان از برخی از شهرهای کشور نیز بیشتر شهید داده است.

وی با بیان اینکه شهید تقی بهمنی از معلمان این دبیرستان بوده است، افزود: این شهید بزرگوار مسؤول خط سرپل ذهاب بود و هر روز برای برگزاری جلسات باید مسافت زیادی را طی می‌کرد و شبانه پس از اتمام جلسه باز می‌گشت، او اصرار ما برای عزیمت در صبح را قبول نمی‌کرد چراکه وظیفه خود می‌دانست همواره در محل حضور داشته باشد.

جانشین معاون آموزش ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه شهید خسرو ارژنگی از شهدای دبیرستان شریعتی نیز صبور و ساکت اما دنیایی از شجاعت، ابتکار و خلاقیت بود، تصریح کرد: دو تن از شهیدان بهادربیگی مهدی و محمد نیز از این دبیرستان برخاستند.

وی مادر شهیدان بهادربیگی را به خاطر تقدیم چهار شهید به اسلام و انقلاب، ام‌البنین شهدا خواند و تأکید کرد: همه مادران شهیدان در تربیت فرزندان خود نمونه بودند.

فرجیان‌زاده با بیان اینکه پیکر شهید سپهر ۳۲ سال پس از شهادت به وطن بازگشت، ادامه داد: همه شهدای دبیرستان شریعتی از ستارگان درخشانی بودند که همواره راه را به ما نشان می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه توسل به شهدا باعث خواهد شد که گره‌های زندگی‌مان باز شود، خاطرنشان کرد: امروز باید اعتراف کنیم که شهدا را به درستی نشناختیم و عظمت و عزتی که آنان برای ما رقم زدند را درک نکردیم.

جانشین معاون آموزش ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ما در هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر حضور یافتیم، گفت: این شهدا بودند که در دوران دفاع مقدس تضمین کننده پیروزی ما بودند.

وی با اشاره به اینکه شهدا در دانش هسته‌ای ما را به سربلندی رساندند، اظهار کرد: شهدای هسته‌ای خیلی به گردن ما حق دارند و افتخار شهر همدان است که دانشمند هسته‌ای همچون شهیدی چون احمدی‌روشن دارد.

فرجیان‌زاده با بیان اینکه پیروزی در جنگ ۳۳ روزه نیز به برکت شهدای ما بود، افزود: شکست ارتش چهارم دنیا به وسیله حزب‌الله به تأثیر از شهدای ایران اسلامی بود.

وی تصریح کرد: اگر آمریکا میلیاردها دلار هزینه کرد تا در عراق حکومتی همراه خود ایجاد کند اما موفق نشد به برکت و تأثیر از شهدای ایران اسلامی بود.

جانشین معاون آموزش ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه حفظ سوریه از سقوط به برکت خون شهدا محقق شد، ادامه داد: آمریکا تمام توان خود را برای انهدام سوریه به کار گرفت اما موفق نشد و این پیروزی نیز به برکت خون شهدا حاصل شد.

وی با اشاره به اینکه شکست داعش در منطقه یک پیروزی بسیار بزرگ بود، خاطرنشان کرد: ۲۰۰ هزار نیروی آماده و مسلح به میدان آمده بودند که منطقه را به خاک و خون بکشند اما مدافعان حرم پا به میدان گذاشتند و شکست بزرگی به دشمنان وارد کردند.

فرجیان‌زاده گفت: تأثیر فرهنگی و اجتماعی این پیروزی در سوریه و عراق و کشورهای دیگر گذاشت، برابر همان اثری بود که دفاع مقدس در جامعه ایرانی برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه اگر آمریکای جنایتکار برای سردار سلیمانی دو بار پیغام می‌فرستد و سردار به آن توجهی نمی‌کند از اقتدار شهداست، اظهار کرد: وقتی بارزانی در کرکوک شکست خورد اعلام کرد که ای کاش به سخن سردار سلیمانی گوش داده بود و همه این موفقیت‌ها متعلق به شهدا هستند.

جانشین معاون آموزش ستاد کل نیروهای مسلح افزود: اگر آمریکا با وجودی که به سردار سلیمانی اخطار می‌دهد که وارد کرکوک نشود اما شکست می‌خورد به عظمت و قدرت شهدا بازمی‌گردد.

وی با اشاره به اینکه این شهدا هستند که امروز ظرفیت بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی ایجاد کردند، تصریح کرد: شکست‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود در منطقه به دلیل قدرتی است که از خون شهدا به دست آمده است.

فرجیان‌زاده با بیان اینکه پیروزی‌های امروز بخشی از قدرتی است که شهدا ایجاد کردند، ادامه داد: فتح‌الفتوح شهدا این است که یک بسیجی غیر ایرانی وقتی به محضر مقام معظم رهبری می‌رسد فریاد می‌زند تمام آرزوی من این است که در راه شما کشته شوم.

جانشین معاون آموزش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در نیجریه یک روحانی شیعه ۲۰۰ هزار نیرو را ساماندهی می‌کند و در روز اربعین به صحنه می‌آورد تا رژیم صهیونیستی و حکومت نیجریه در شگفت فرو روند.

وی اظهار کرد: امروز یمنی‌ها ۱۸ ساعت در روز با یک قرص نان مبارزه می‌کنند و اعلام می‌کنند که از ایرانی‌ها آموختند چگونه در راه اسلام مبارزه کنند.

فرجیان‌زاده افزود: خانواده‌های سوری که به مشهد برای زیارت امام رضا(ع) می‌آیند وقتی تصاویر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب را مشاهده می‌کنند آنها را مشتاقانه زیارت می‌کنند، زیرا به قدرت شگرف ولایت اعتقاد پیدا کرده‌اند.

وی تأکید کرد: امروز هسته‌های حزب‌الله در حال تشکیل است و پیروزی‌های بزرگتری برای اسلام به دست خواهد آمد.

انتهای پیام/ج/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 8 =