علی حسینی: پس از ۸ سال غیبت کسب مدال نقره جهان بد نیست، اما راضی کننده هم نیست

دارنده مدال نقره مسابقات فوق سنگین وزنه برداری جهان گفت: هرچند پس از ۸ سال غیبت کسب مدال نقره جهان بد نیست، اما راضی کننده هم نیست.

علی حسینی: پس از هشت سال غیبت کسب مدال نقره جهان بد نیست اما راضی کننده هم نیستسعید علی حسینی عضو تیم ملی وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره ارزیابی اش از مسابقات جهانی وزنه برداری اظهار کرد:خدا را شکر مسابقه خیلی خوبی بود به طوری که بعد از ۸ سال توانستم در این رقابت ها شرکت کنم. خدا را شکر می کنم با مدال به کشورم بازگشتم. ضمن اینکه بسیار خوشحالم توانستم با این مدال هایم موجبات خوشحالی مردم کشورم را فراهم بیاورم.

او درباره اینکه آیا تحت تاثیر مسابقه قرار گرفته بود که ۲ بار نتوانست وزنه ۲۰۳ کیلوگرم را در حرکت یکضرب مهار کند،گفت:خیر به هیچ عنوان از لحاظ روانی مشکلی نداشتم چرا که اگر استرس داشتم مطمئنا در حرکت سوم هم نبایست این وزنه را بالای سر می بردم. باز هم تاکید می کنم از لحاظ استرسی هیچ مشکلی نداشتم و تنها مشکل عمده ام این بود که در حین تمرینات زانوهایم دچار التهاب شد و در ۳ هفته آخر نتوانستم آنچنان که باید تمرینات سنگین و  پر فشاری را پشت سر بگذارم و این شد که در ۲ حرکت اولم ناموفق بودم.

لاشاتالاخادزه وزنه بردار با کیفیتی است

عضو تیم ملی وزنه برداری درباره رکورد شکنی لاشا تالاخادزه گرجستانی هم اظهار کرد: لاشا تالاخادزه از سال ۲۰۱۵ نشان داده است که ورزشکار با کیفیتی است و هر سال هم دارد پیشرفتش بهتر می شود.

حرکت سوم بهداد را ندیدم

او درباره اینکه آیا حرکت سوم بهداد سلیمی خطا بود یا خیر،بیان کرد:همین که من وزنه را با موفقیت بالای سر بردم بهداد به روی تخته آمد. زمانی که در حال جمع کردن ساکم بودم بهداد توانست وزنه ۲۵۲ کیلوگرم را با موفقیت پشت سر گذاشت.اما پس از لحظاتی کوتاه شنیدم  که هیئت ژوری حرکت بهداد را خطا اعلام کرده‌است. بازهم عنوان می کنم من نتوانستم به طور دقیق مشاهده کنم که آیا حرکت سوم بهداد کاملا درست بود یا خطا.

از کادر فنی تیم ملی تشکر می کنم که به من کمک کردند تا به مدال نقره جهانی برسم

علی حسینی درباره تاثیر برنامه های کادرفنی تیم ملی وزنه برداری در کسب مدالش گفت: کادرفنی زحمت زیادی برایم کشیدند و فرصت خوبی به من دادند. هرچند به دلیل مشغله تحصیلی دیر به تمرینات تیم ملی وزنه برداری اضافه شدم اما کادرفنی برنامه ریزی خوبی انجام داد و خوشبختانه براساس همان برنامه پیش رفتم. با وجود اینکه در روزهای نزدیک به رقابت های جهانی از نظر آسیب دیدگی زانو تا حدی اذیت شدم اما از محسن بیرانوند و اصغر ابراهیمی تشکر می کنم که با برنامه ریزی دقیقشان به من در راه کسب مدال نقره کمک کردند.

او درمورد اینکه آیا از رکوردهایش در رقابت های جهانی رضایت دارد یا خیر، اظهار کرد: با توجه به آسیب دیدگی ام در سه هفته آخر نتوانستم تمرینات خوبی انجام دهد و هر زمان که کادرفنی از من می پرسید چه وزنه هایی را در رقابت های جهانی می زنم نمی توانستم جواب دقیقی بدهم. وزنه بردار کم تجربه ای هم نیستم که بگویم به این دلیل اسیر جو رقابت ها شدم اما آسیب دیدگی سبب شد ناهماهنگی هایی در بدنم ایجاد شود. هرچند پس از ۸ سال غیبت کسب مدال نقره جهان بد نیست اما راضی کننده هم نیست و اگر مانند اردوی بابلسر در سلامت کامل جسمانی بودم می توانستم رکوردهای بهتری بزنم.

تمام هدفم کسب مدال طلا در بازی های داخل سالن و المپیک ۲۰۲۰ است

نایب قهرمان دسته ۱۰۵+ کیلوگرم رقابت های جهانی آناهایم آمریکا درباره برنامه هایش برای بازی های آسیایی ۲۰۱۸ و المپیک ۲۰۲۰ گفت: اکنون مشغول استراحت هستم و از شنبه برای بازی های آسیایی تمریناتم را شروع می کنم. تمام تلاشم را به کار می گیرم تا در آن رقابت ها وزنه های بهتری بالای سر ببرم و مدال طلا را کسب کنم.

وزنه برداران با کیفیتی در بدنه تیم ملی حضور دارند

علی حسینی درباره انتظاراتش از مسئولان ورزش و وزنه برداری ایران بیان کرد: تیم ملی وزنه برداری پس از سال ها با تلاش فراوان قهرمانی جهان را کسب کرد. اگر به وزنه برداران با کیفیتی که اکنون در این تیم حضور دارند نگاه ویژه ای شود شک نکنید آن ها می توانند در بازی های آسیایی و المپیک ۲۰۲۰ مدال های خوش رنگی را به دست آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − پنج =