فعالیت ائتلاف آمریکا در سوریه قانونی نیست/نظام حاکم بر سوریه یک نظام مشروع است

معاون وزیر دفاع و معاون اول رئیس سازمان اطلاعات مصر که با نمایندگانی از مجلس دومای روسیه دیدار و گفتگو کردند، اظهار داشتند که آینده سوریه فقط توسط ملت این کشور رقم خواهد خورد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نمایندگانی از سوی وزارت دفاع مصر ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر ماه جاری) با نمایندگانی از مجلس دومای روسیه دیدار و گفتگو کردند.

 یوری شیفتکین نائب رئیس کمیسیون امور دفاعی پارلمان روسیه تأکید کرد که در جریان دیدار مذکور، مسئولان مصری به مشروعیت بشار اسد رئیس جمهور سوریه اذعان کردند.

به گفته شیفتکین، نمایندگان وزارت دفاع مصر همچنین از نقش نیروی هوایی روسیه در شکست داعش در سوریه قدردانی کردند.

این مسئول روس به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: «با معاون وزیر دفاع و معاون اول رئیس سازمان اطلاعات [مصر] دیدار و موضوعات [مربوط به] مبارزه با تروریسم بین المللی را بررسی کردیم».

وی در ادامه اظهار داشت که در جریان این دیدار مسائل مختلف را بررسی کرده و اظهار خرسندی کرد که موضع مصر در بسیاری از موارد با موضع روسیه همخوانی دارد.

نمایندگان مصری اعلام کردند که نظام حاکم بر سوریه یک نظام مشروع است و آینده این کشور نیز فقط توسط ملت آن رقم زده خواهد شد.

شیفتکین همچنین خاطر نشان کرد که مسئولان مصری بر غیر قانونی بودن فعالیت ائتلاف بین المللی در سوریه به رهبری آمریکا تأکید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − ده =