کادیلوف: سطح مسابقات جام باشگاه‌ها بالا بود؛ با ۲ کشتی‌گیر ملی‌پوش به ایران آمدیم

مربی تیم کشتی فرنگی مسکو روسیه گفت: مردم ایران کشتی را دوست دارند و حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان برای ما تجربه خوبی بود.

داوید کادیلوف در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان در اصفهان اظهار داشت: همه چیز عالی بود و رقابت‌ها در سطح خوبی برگزار شد. مردم ایران کشتی را دوست دارند و حضور در این مسابقات برای ما تجربه خوبی بود.

وی در خصوص ناکامی تیم مسکو روسیه در این مسابقات خاطرنشان کرد: ما با ۲ کشتی‌گیر تیم ملی و کشتی‌گیران شهر مسکو به این مسابقات آمدیم. ما برای سیاحت به اصفهان نیامده‌ بودیم اما بعد از شکست مقابل بیمه رازی به مقام پنجم رسیدیم.

مربی تیم مسکو روسیه در مورد اینکه چرا تیمش به فینال نرسید، گفت: ما به جز مسابقه با بیمه رازی همه رقبا را شکست دادیم و نباید با یک باخت پنجم می‌شدیم. بهتر بود از هر گروه ۲ تیم صعود می‌کردند تا تیمی مثل ما بتواند باختش را جبران کند.

کادیلوف در پاسخ به این سوال که آیا در روسیه هم لیگ منسجم کشتی وجود دارد، عنوان کرد: ما باشگاه‌های کشتی در روسیه داریم اما مسابقات لیگ منسجم نداریم.

وی درباره حضور کشتی‌گیران روس در ترکیب تیم بیمه رازی هم اظهار داشت: مشکلی با این مسئله نداشتیم. اتفاقا وقتی با تیم ایران بازی کردیم دوست داشتیم کشتی‌گیران روس بیمه رازی برنده شوند و بقیه کشتی‌ها را هم ما ببریم! چون کشتی‌گیری مثل ولاسوف قهرمان جهان و ملی‌پوش است ما مثل یک خانواده می‌مانیم و از هم حمایت می‌کنیم.

مربی تیم کشتی مسکو روسیه در پاسخ به این پرسش که چه کشتی‌گیر ایرانی را به خوبی می‌شناسد، گفت: حمید سوریان را به خوبی می‌شناسم، او کشتی‌گیر بزرگ و به نامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =