استکبار جهانی در فتنه ۸۸ نقش آشکار داشت

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهرستان بانه گفت: استکبار جهانی در فتنه ۸۸ نقش آشکار داشت اما مردم کشور با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در نهم دی‌ماه حماسه خلق کردند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از بانه، سرهنگ مصطفی پیرزاد ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی نهایی برای برگزاری مراسم نهم دی‌ماه در این شهرستان اظهار داشت: دستورالعمل‌های مختلفی برای اجرای مراسم نهم دی‌ماه ابلاغ شده و تاکنون جلسات مقدماتی این مراسم در کمسیون فرهنگی سپاه بانه انجام شده است.

وی با اشاره به شعار محوری حماسه نهم دی‌ گفت: ۹ دی‌ "تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی بود" و این شعار تعیین شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهرستان بانه با اشاره به نقش آشکار استکبار جهانی در فتنه ۸۸ تصریح کرد: در فتنه سال ۸۸ نقش استکبار جهانی و در رأس آنان آمریکا پر رنگ بود و متأسفانه عده‌ای در داخل کشور نیز با این جریان همراه شده بودند.

وی نقش خود جوش مردم و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری را از شاخص‌های خلق حماسه نهم دی‌ماه عنوان کرد و ادامه داد: این حماسه یک اقدام آتش به اختیار بود که در آن مردم به‌صورت خودجوش و با اداره خود به این فتنه خاتمه دادند.

پیرزاد افزود: مردم با بصیرت کشور به فتنه پیچیده سال ۸۸ پایان دادند و با خلق حماسه نهم دی‌ماه پایبندی خود را به ولایت فقیه به دنیا نشان دادند.

وی اظهار کرد: در سالروز حماسه نهم دی‌ماه به‌دنبال محکوم کردن جریان فتنه که توسط آمریکا و جبهه عربی طراحی و حمایت می‌شد هستیم

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهرستان بانه با اشاره به نقش مردم در خنثی‌سازی فتنه ۸۸ خاطرنشان کرد: آحاد مردم در این حماسه ماندگار نقش داشتند به طوری که کسانی هم که به سران فتنه رای داده بودند در حماسه نهم دی‌ماه حضور داشتند.

سالروز نهم دی‌ماه با شکوه خاصی در بانه  برگزار می‌شود

معاون سیاسی فرماندار شهرستان بانه نیز در ادامه اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های متنوعی برای برگزاری هر چه باشکوه «مراسم نهم‌ دی‌ماه» در سپاه بانه و ستاد شهرستانی صورت گرفته است.

نژاد شهیدی با بیان اینکه حماسه نهم دی ماه تجدید میثاق مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با رهبر معظم انقلاب است، افزود: همزمان با سراسر کشور سالروز نهم دی‌ماه نیز در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: باید برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر «مراسم نهم دی‌ماه» فضاسازی محیطی و نصب بنر در سر درب ادارات و نقاط مختلف شهر انجام شود.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان بانه تصریح کرد: باید تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در مراسم نهم دی‌ماه حضور داشته باشند و برای برگزاری مراسم باشکوه از همه ظرفیت‌ها استفاه می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 6 =