اظهارات ۲ ملی‌پوش پیشین بلژیک درباره کاوه رضایی

دو بازیکن سابق تیم ملی فوتبال بلژیک با سابقه شش بار حضور در جام‌های جهانی به تمجید از توانمندی‌های مهاجم ایرانی شارلوا پرداختند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم و به نقل از فوتبال نیوز بلژیک، مارک دگریس، پیشکسوت ۵۲ ساله فوتبال بلژیک گفت: بهترین گلزن تیم شارلوا کاوه رضایی است و در مقایسه با تیم اندرلشت برای من این مهاجم ایرانی یک گزینه بسیار جدی و بهتر است. من از لین (سرمربی اندرلشت) شنیدم به دنبال مهاجمی است و باید کسی را انتخاب کند که از لیگ بلژیک شناخت داشته باشد.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال بلژیک و باشگاه اندرلشت افزود: کاوه رضایی حفظ توپ را بلد است. او سرعتی است و توانایی بیشتری نسبت به تئودورچیک (مهاجم لهستانی اندرلشت) دارد.

فرانک الست، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال بلژیک و باشگاه اف‌سی بروژ با سابقه چهار بار حضور در جام‌های جهانی فوتبال نیز درباره کاوه رضایی اظهار داشت: من فکر می‌کنم که این بسیار هوشمندانه است که بازیکنی پس از آمدن از ایران به ترکیب اصلی تیمش (شارلوا) راه می‌یابد و سپس برای تیمش بسیار سخت کار می‌کند. در این شرایط شما او را به ترکیب اصلی راه می‌دهید. به نظرم رضایی مهاجمی بهتری نسبت به تئودورچیک در تیم اندرلشت است. حتی می‌توانیم بگویم خصیصه‌های بهتری نسبت به این مهاجم لهستانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هفت =