جای بسیاری از اعضای جامعه قرآنی در دیدار با خانواده شهدا خالی است

گروه جهاد و حماسه: در راستای گرامیداشت و تجلیل از مقام شهدای قرآنی و نیز تکریم خانواده شهدای قرآنی، چهارشنبه‌های هر هفته جامعه قرآنی به دیدار خانواده شهدای قرآنی می‌روند. در هر هفته تعداد کمی از جامعه قرآنی در این دیدارها حضور دارند و جای خالی بسیاری از جامعه قرآنی خالی است.

جمعه////سرمایه‌های اسلام و انقلاب نباید به فراموشی سپرده شوند/ دیدار با خانواده شهدا بهانه‌ای برای ترویج فرهنگ ایثارگریست

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دبیرکل مجمع دوستی جوانان جهان اسلام از جامعه قرآنی و مسئولان خواهش کرد: شهدای قرآنی سرمایه های اسلام و انقلاب هستند و نباید آنها را به فراموشی بسپاریم و باید در ترویج فرهنگ ایثارگری و دیدار با خانواده‌های شهدا و نشر قرآن کمک کنیم و به بهانه‌های مختلف این نهضت را ادامه بدهیم.

مهرزاد لیموچی، دبیرکل مجمع دوستی جوانان جهان اسلام، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در حاشیه دیدار جامعه قرآنی با شهید حسین معزغلامی، با ابراز همدردی و تکریم این خانواده معظم شهدا با اشاره به ویژگی‌های شاخص شهید معزغلامی گفت: شهید معز غلامی در اوج جوانی می‌زیستند و با قرآن مانوس بود و با توجه به اینکه سن کمی داشت و از نسل انقلاب نبود، اما با مطالعه و تفسیر آیات قرآنی توانست به این درک برسد که باید برای حفظ اسلام و انقلاب از خود گذشتگی کرد.
دبیرکل مجمع دوستی جوانان جهان اسلام تاکید کرد: شهید معز غلامی با درک درست از کلام الهی، ایستادگی و ایثار نشان داد و جان خود را فدای جهان اسلام کرد تا بتوانند وحدت در بین مسلمانان به وجود آورند و از افراطی‌گری و خشونت جلوگیری کنند.

لیموچی در ادامه از جامعه قرآنی و مسئولان خواهش کرد: شهدای قرآنی سرمایه های اسلام و انقلاب هستند و نباید آنها را به فراموشی بسپاریم و باید در ترویج فرهنگ ایثارگری و دیدار با خانواده‌های شهدا و نشر قرآن کمک کنیم و به بهانه‌های مختلف این نهضت را ادامه بدهیم.

وی در پایان تاکید کرد: جامعه قرآنی همچون دیگر اقشار مردم باید در دیدارها حضور داشته باشند تا یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای قرآنی حفظ شود. این دیدارها بهانه‌ای برای احساس همدردی با خانواده‌های شهداست؛ خانواده‌هایی که فرزندان‌شان برای دفاع از وطن جنگدیدند و به شهادت رسیدند.

در پایان این دیدار به رسم تجلیل لوح یادبودی از طرف مجمع دوستی جوانان جهان اسلام به این خانواده معظم تقدیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + چهار =