ردپای منظومه فکری رهبر انقلاب باید در جشنواره‌های قرآنی دیده شود

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به برگزاری جشنواره قران و عترت دانشگاهیان گفت: بخش تخصصی کار ما این است که ما ردپای منظومه فکری مقام معظم رهبری در موضوع قرآن را در این جشنواره ببینیم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمدجواد نیک‌روش مسئول سازمان بسیج دانشجویی در شصت و نهمین نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت در دانشگاه‌ها، گفت: آنچه که ما در قالب جشنواره پیگیری می‌کنیم سابقه‌ای چند ده ساله دارد اما اینکه چه هدفی را دنبال کرده است مورد سوال است.

وی افزود: ما باید بعد از چهار دهه برگزاری این مسابقات از گزارش‌های کمی به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از‌های اثرسنجی برسیم. سازوکار ارزیابی آثار پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، اگر ما اینجا از این موضوع صحبت نکنیم هیچ جای دیگر به آن پرداخته نخواهد شد.

نیک‌روش با بیان اینکه جشنواره قرآنی دانشگاهیان در دو سطح قابل بررسی است، ‌افزود: یک سطح ترویجی است که در این زمینه مشابه این جشنواره،‌ نمونه‌های زیادی در کشور داریم.

وی گفت: چه فرقی باید در جشنواره دانشگاهیان نسبت به دیگر جشنواره‌ها وجود داشته باشد؟‌ بخش تخصصی کار ما این است که ما ردپای منظومه فکری مقام معظم رهبری در موضوع قرآن را در این جشنواره ببینیم. اینکه به مبانی علوم انسانی باید پرداخته شود در کجای این جشنواره تعریف شده است؟

نیک‌روش تصریح کرد: اساساً نسبت این جشنواره با نظام اسلامی در چیست؟ ما مشابه این مسابقات در همه کشورهای اسلامی داریم.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی در پایان بیان کرد: به نظر می‌رسد اگر بتوانیم جشنواره خود را به مسائل دیگر گره بزنیم تا حدودی به مطلوب نزدیک شده باشیم. ردپای انقلاب اسلامی باید بیشتر از اینها در جشنواره‌های قرآنی ما دیده شود.

انتهای پیام/

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 4 =