استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی مطالبات خود را گرفته‌اند

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ گفت: باشگاه‌های لیگ برتر از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انتظار دریافت پول و مطالبات خود را دارند.

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اعتراض باشگاه‌ها برای دریافت مطالبات خود بابت تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی اظهارداشت: من به عنوان نماینده باشگاه‌ها به عضویت هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال درآمده‌ام و پیگیر حق و حقوق باشگاه‌ها هستم و بارها در این زمینه با مهدی تاج رئیس فدراسیون و حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ صحبت کرده‌ام. باشگاه‌ها هم از من انتظار دارند که به عنوان نماینده آنها در هیأت رئیسه پیگیر مطالباتشان باشم و من هم برای دریافت حق و حقوق باشگاه‌ها از فدراسیون و سازمان لیگ تلاش می‌کنم.

وی افزود: امروز برای آخرین بار این پیام را به جناب بهاروند و آقای تاج می‌دهم که باشگاه‌ها منتظر دریافت پول و مطالباتشان هستند، ۲۲ هفته از لیگ برتر گذشته و سال هم رو به پایان است، باشگاه‌ها انتظار دریافت مطالبات و تزریق پول دارند، بی‌پولی باشگاه‌ها را به آستانه نابودی کشانده است.

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ تصریح کرد: مجری تبلیغات محیطی که آقای شیرازی است باید به سازمان لیگ و فدراسیون پول تزریق کند تا آنها هم حقوق باشگاه‌ها را بدهند، حق پخش تلویزیونی را که نتوانستیم بگیریم در مورد حق محتوا هم فشار آورده شد و گفتند سال جام جهانی است و چنین و چنان می‌شود.

آذری با اشاره به مشکلات اقتصادی باشگاه‌ها عنوان کرد: من به عنوان عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ زیر وحشتناک‌ترین فشارها از طرف باشگاه‌ها هستم آنها حق دارند و می‌خواهند که مسئولان فوتبال پاسخگو باشند، برخی به من انگ می‌زنند و می‌گویند چون اصفهانی هستم برای دریافت مطالبات باشگاه‌ها تلاش نمی‌کنم در حالیکه اصلاً اینگونه نیست. در بحث دریافت مطالبات باشگاه‌ها و حقوق و حقوق فوتبال بحث قومیت مطرح نیست، بحث اصفهانی، تهرانی یا شیرازی بودن مطرح نیست، همه ما عضو یک کشور هستیم، صدای باشگاه‌ها باید شنیده شود، ۲۲ هفته است که به صورت قطره‌چکانی به باشگاه‌ها پول می‌دهند، باشگاه‌هایی مثل سپیدرود رشت، استقلال خوزستان، مشکی‌پوشان چه گناهی دارند آنها باید درآمدشان از تبلیغات محیطی را دریافت کنند. سازمان لیگ هنوز نتوانسته ۳۵ میلیارد تومان از مطالبات سال گذشته را دریافت کند و هنوز پرونده در دادگاه است.

آذری با اشاره به وضعیت ۳ باشگاه دیگر لیگ گفت: به جز استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی که اسپانسر می‌گوید تمام مطالباتشان را گرفته‌اند و حتی به سازمان لیگ بدهکارند سایر باشگاه‌ها از سازمان لیگ پول طلب دارند، من به عنوان نماینده باشگاه‌ها در هیأت رئیسه پیگیر این مسئله هستم.

انتهای پیام/ا

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 5 =