پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در ۲۴ بهمن

مأموریت‌های سه‌گانه جاسوسان با هدایت افسران اطلاعاتی سیا و موساد و هشدار وزارت بهداشت هم مانع تجمع رادیولوژیست‌ها نشد؛ از جمله پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته (‌سه‌شنبه، ۲۴ بهمن) در قسمت پایین قابل مشاهده است:

 

هشدار وزارت بهداشت هم مانع تجمع رادیولوژیست‌ها نشد

در حالی که رئیس مرکز حراست وزارت بهداشت گفته بود هر گونه تجمع بدون مجوز، مقابل وزارت بهداشت غیر قانونی بوده و مسئولیت عواقب آن متوجه برگزار کنندگان آن است، صبح امروز جمعی از رادیولوژیست‌ها در مقابل ساختمان این وزارتخانه گردهم آمدند.

 

لیست ۲۰ هزار نفره ایثارگران اعلام نشده، دارندگان ۲۸ و ۲۹ ماه ایثارگری، ثبت‌نام کنند/ ادامه ثبت‌نام تا پایان سال

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص ابهامات موجود برای ثبت‌نام در مرحله دوم طرح کسری و معافیت خدمت ایثارگران گفت: لیستی از ۲۰ هزار نفر افرادی که امسال مشمول طرح کسری و معافیت خدمت می‌شوند اعلام نکرده‌ایم؛ همه افرادی که ۲۸ یا ۲۹ ماه ایثارگری دارند برای اخذ گواهی اقدام کنند.

 

افزایش قیمت مسکن حباب است

کارشناس بازار مسکن با تأکید بر اینکه قیمت‌ مسکن این روزها به صورت حبابی افزایش یافته است و اگر مردم عجله‌ای برای خرید مسکن ندارند از خرید مسکن خودداری کنند، گفت: رشد قیمت مسکن در یکی ـ دو ماه گذشته بیشتر به خاطر سوداگری و سفته‌بازی بوده است.

 

حکایت عکس‌های بی‌روح کارت ملی هوشمند

استفاده از لنز واید در عکاسی پرتره، باعث بهم ریختگی اجزای چهره می‌شود. نور نامناسب لامپ‌های فلورسنت هم تصویری بی‌روح و کم‌رمق از مراجعه‌کننده ثبت می‌کند و یکی از علل نارضایتی مردم از عکس‌هایشان در کارت ملی هوشمند است.

 

توضیحات تکمیلی دادستان تهران درباره دستگیری اعضای شبکه جاسوسی/ مأموریت‌های سه‌گانه جاسوسان با هدایت افسران اطلاعاتی سیا و موساد

دادستان تهران درباره دستگیری تعدادی از متهمان مرتبط با یک شبکه جاسوسی با پوشش زیست‌محیطی، اعلام کرد: اعضای این شبکه با هدایت افسران اطلاعاتی سیا و موساد، مأموریت‌های سه‌گانه‌ای از جمله رصد فعالیت‌های موشکی را دنبال می‌کرده‌اند.

 

برای مشاهده متن کامل اخبار ، روی عناوین آن‌ها کلیک کنید.

انتهای پیام/ز

 

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 18 =