دیدار با السد قطر بازی سختی برای پرسپولیس است/ پرسپولیس قدرت کسب امتیاز را دارد

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینکه دیدار با السد قطر بازی سختی برای پرسپولیس است، گفت: پرسپولیس قدرت کسب امتیاز از دیدار خارج از خانه مقابل السد را دارد.

فرشاد پیوس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری فارس استان تهران در آستانه دیدار پرسپولیس ـ السد قطر که از ساعت ۱۹ امشب در لیگ قهرمانان آسیا انجام می‌شود، اظهار کرد: پرسپولیس گام اول را در دیدار با نسف‌ قارشی در جام باشگاه‌های آسیا قدرتمندانه برداشت.

وی با اشاره به اینکه دیدار با السد قطر بازی سختی برای پرسپولیس است، تصریح کرد: السد با پول‌هایی که خرج کرده، بازیکنان خوبی جذب کرده است.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران با تأکید بر اینکه پرسپولیس قدرت کسب امتیاز از دیدار خارج از خانه مقابل السد را دارد، اضافه کرد: هرچند السد حریف دست و پا بسته‌ای نیست، اما پرسپولیس این قدرت را دارد که پیروز میدان باشد.

پیوس با بیان اینکه پرسپولیس را دیگر باید قهرمان لیگ برتر بدانیم، تصریح کرد: پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی در این رقابت‌ها داشته و اکثر رکوردها را هم زده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه امیدواریم پرسپولیس و سایر نمایندگان ایران در جام باشگاه‌های آسیا موفق باشند، اظهار کرد: فوتبالیست‌های کشورمان باید از جایگاه فوتبال ایران در آسیا دفاع کنند.

انتهای پیام/ذ

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + شش =