با برد منتظر دربی می‌شویم تا جشن قهرمانی بگیریم/ اولویت بازی را به جای مسلمان به بقیه دادم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:این برد قهرمانی ما بود، به بازیکنانم تبریک می‌گویم به خاطر سه امتیازی که گرفتیم و نتایج درخشانی که تاکنون داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: امروز بازی خیلی مهمی داشتیم. به هر حال مجبور بودیم بعد از بازی با السد خودمان را برای لیگ برتر آماده کنیم این برد قهرمانی ما بود. به بازیکنانم تبریک می‌گویم به خاطر سه امتیازی که گرفتیم و نتایج درخشانی که تاکنون داشتیم. 

* با برد منتظر دربی می‌شویم تا جشن قهرمانی بگیریم

وی ادامه داد: چند بازیکنی که کمتر بازی کرده بودند امروز بازی کردند اما مهمترین مسأله برای ما برد بود و ما با برد منتظر دربی می‌شویم تا جشن قهرمانی بگیریم.

* رسن کدام بازی را بازی نکرد؟!

برانکو در مورد سؤالی مبنی بر بازی نگرفتن از رسن و یا حضور مهاجمان در نقش پاسور گفت: رسن کدام بازی را بازی نکرد امروز بازی کرد، بازی قبل هم بازی کرد و بازیکنان میانی ما فرشاد و سیامک هم که خوب بازی می‌کنند مشکل کجاست؟ سیامک هم امروز گل زد.

* موضوع استقلال از فردا برای ما مطرح می‌شود

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه امکان دارد جشن قهرمانی پرسپولیس با پیروزی در دربی پایتخت همراه شود، گفت: موضوع استقلال از فردا برای ما مطرح می‌شود. امروز بازی با استقلال خوزستان بود و در مورد آن صحبت کنید.

* اولویت بازی را به جای مسلمان به بقیه دادم

برانکو در مورد اینکه چرا مسلمان بازی نمی‌کند و امکان دارد او در دربی به میدان برود،  اظهار داشت: در مورد دربی از فردا سؤال کنید همه بازیکنان ما برای حضور در ترکیب آماده هستند اما من اولویت بازی را به جای مسلمان به بشار رسن، وحید امیری و فرشاد دادم، سیامک هم بازیکن قابل مصرفی برای ما است.

انتهای پیام/ا

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + پانزده =