تجلیل نوادگان ستارخان از رئیس رسانه ملی برای تولید سریال «ستارخان»

نوادگان ستارخان سردار ملی با حضور در خبرگزاری فارس از رئیس رسانه ملی و سازندگان مجموعه «ستارخان» برای ساخت سریال این شخصیت ملی قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، بعد از ظهر امروز جلسه نقد و بررسی مجموعه تلویزیونی «ستارخان» با حضور محمدرضا ورزی (کارگردان)، مصطفی شریفی(تهیه‌کننده)، سعید نیک‌پور (بازیگر نقش ستارخان)، شکرخدا گودرزی (بازیگر نقش باقرخان)، آرزو نبوت (بازیگر نقش آیلار)، حسین باقریان(مدیر تولید سریال)، سامی و آرش سردارملی (نوادگان ستارخان) و زهرا ساعی (نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی) در خبرگزاری فارس برگزار شد. 

بنا بر این گزارش، در این مراسم ورزی در سخنانی گفت: روزی که قرار شد قصه‌ این سریال را بنویسیم می‌خواستیم فضای داستانی در عصر مشروطیت برای مخاطب ایجاد شود و می‌خواستیم فرازهایی از رنج‌هایی که ستارخان در دوران زندگی‌اش کشیده را به تصویر بکشیم. امیدوارم روزی برسد که بتوانیم زندگینامه ستارخان را بسازیم.ما در ساخت این سریال بیشتر می‌خواستیم نسبت به خانواده این سردار ملی عرض ادب کرده باشیم و هیچ ادعایی نداریم. از طرفی هم می‌خواستیم نام او را برای جوانان ملموس‌تر کنیم.

همچنین در بخش دیگری از این نشست آرش سردار ملی ضمن تشکر از سازندگان این اثر عنوان داشت: سالهاست که می خواهم سنگ مزار پدربزرگم را عوض کنم اما مسئولین اجازه نمی‌دهند درحالی‌که معتقدم سنگ قبر فعلی در شأن ستارخان نیست. 

در انتهای این مراسم که مشروح آن فردا در خبرگزاری فارس منتشر می‌شود، نوادگان ستارخان با تقدیم تابلویی نفیس به سازندگان سریال ستارخان از آنها خواستند این هدیه را از طرف آنها به خاطر اهتمام در تولید این اثر به علی عسکری رئیس رسانه ملی اهدا کنند. 

انتهای پیام/ 

 

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =