شهر قدس با بی‌آرتی و مترو به تهران متصل می‌شود

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس با بیان اینکه سایه بسیاری از مسائل و مشکلات تهران روی شهر قدس است، از آمادگی دو طرح حمل و نقل بی‌آرتی آزادی به وردآورد و حمل و نقل ریلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان تهران، محمد محمودی‌شاه‌نشین عصر امروز در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان قدس که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسؤولیت‌ها چون دوی امدادی است، اظهار داشت: هرکس که مسؤولیتی را به عهده می‌گیرد، باید یک مسیری به‌تناسب توان، استعداد و داشته‌هایش بدود و در جهت خدمت به مردم کشورمان تلاش کند و در نهایت مسؤولیت خود را به نفر بعد واگذار می‌کند.

وی با اشاره به فرصت‌های خدمت به مردم که در زمان‌های محدود در اختیار مسؤولان قرار می‌گیرد، بیان کرد: مردم ما لایق خدمات بیشتری هستند و ما آنچه در میسر بود را انجام دهیم و می‌طلبد که بر بهبود شرایط معیشتی و اجتماعی آن‌ها تلاش بیشتری را در دستور کار خود قرار دهیم.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرداری و ادارات خدمات بسیاری را انجام داده‌اند و امیدوارم در این روزهای پایان سال وزنه خدمتشان سنگین‌تر باشد و برابر وجدان خود و همچنین مردم کشورمان خشنود باشند.

محمودی‌شاه‌نشین با بیان اینکه شهرستان قدس نزدیک‌ترین شهر مستقل به تهران است، گفت: سایه بسیاری از مسائل و مشکلات تهران روی شهر ما است که سایه این مشکلات را مسؤولان شهر به دوش می‌کشند اما بااین‌وجود در مقایسه با شهرهای اطراف دنبال خدمات تعالی شده است.

وی به بخشی از خدمات اشاره کرد و گفت: مقدمات بسیاری از خدمات را سیدمهدی محمدی فرماندار قدس چیده و در راستای پیگیری آن‌ها بسیار تلاش کرده است.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات حمل و نقل شهرستان قدس بیان کرد: بخشی از شهر ما خوابگاهی است که رفت و آمد به تهران مشکل است که دو طرح آماده داریم؛ طرح اتوبوس بی‌آرتی آزادی به وردآورد و ایجاد پایانه آن و همچنین حمل و نقل ریلی و قطار حومه تهران است.

محمودی‌شاه‌نشین افزود: بخش عمده تعریض جاده چیتگر انجام‌شده است و فاصله کوتاهی مانده است که بخشی از این مسیر باید به خطوط بی‌آرتی تبدیل شود تا به حمل و نقل به‌راحتی انجام شود.

وی با اشاره به وضعیت بیمارستان قدس اظهار داشت: ساخت بیمارستان در طول مدت یک سال از پنج درصد به ۲۵ درصد رسیده است و به دنبال این هستیم تا از مسکن و شهرسازی گرفته و به وزارت بهداشت داده شود تا بتوانیم از ارزش‌افزوده استفاده کنیم که تا پایان سال ۹۷ بیمارستان تکمیل شود.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرک دانش چندمدیریتی اداره می‌شود، گفت: شهرک دانش می‌تواند مرکزی برای شکوفایی علمی، اشتغال‌زایی و درآمدزایی باشد.

محمودی‌شاه‌نشین با اشاره به اهم مشکلات که بحث اشتغال است، بیان کرد: چند منطقه صنعتی داریم که خوشبختانه در بودجه امسال ارزش‌افزوده‌ای را برای شهرک‌های صنعتی در نظر گرفتیم که بخشی از آن‌ها مستقیم به‌حساب فرمانداری یا هیأت امنا ریخته می‌شود.

انتهای پیام/ذ

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =