احمدی نژاد آب به آسیاب دشمن نریزد

موضع اخیر آقای احمدی نژاد به هیچ وجه قابل قبول نیست، باید گفت هر فردی با هر پیشینه‌ای اگر یکی از مهم ترین ارکان نظام و کشور را که انتخابات است زیر سؤال ببرد قطعاً آب به آسیاب دشمن ریخته است.

موضع اخیر آقای احمدی نژاد به هیچ وجه قابل قبول نیست، باید گفت هر فردی با هر پیشینه ای اگر یکی از مهم ترین ارکان نظام و کشور را که انتخابات است زیر سؤال ببرد قطعاً آب به آسیاب دشمن ریخته است، 

یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات آزاد است که در حقیقت مردم خودشان هستند که انتخاب می کنند و خودشان نیز بر این مهم باور دارند که نقش اساسی را در انتخابات بازی می کنند، این  شیوه آزاد انتخابات که در کشور برگزار می گردد در تمام جهان منحصر به فرد است، این ایران است که نظامی دارد که اجازه می دهد خود مردم تصمیم گیری کنند و فرد مورد نظر خود را بر کرسی مسئولیت قرار دهند. 

حمله به نهاد مقدسی چون شورای نگهبان که منشاء خدمات زیادی بوده است به هیچ وجه قابل قبول نیست، از این بابت در تعجب هستم، کسانی در سال ۸۸ و در زمان انتخابات آقای احمدی نژاد را زیر سؤال می‌بردند و همین حرف‌ها را می‌زدند، اکنون با چه توجیهی آقای احمدی نژاد این حرف ها را می‌زند.

جریان فتنه  و استکبار از این مسائل سوء استفاده خواهد کرد، امیدوارم آقای احمدی نژاد به خود بیاید و توجه کند که بهرحال  آن چیزی که برای همه ما باید مهم باشد حفظ نظام است و حفظ نظام به این است که ما قوانین و اصول نظام را محترم بشماریم و به آن عمل نماییم.

خیلی مهم است که به مردم اطمینان داده شود و مردم بدانند که نظام جمهوری اسلامی، نظامی است راهبردی که در حقیقت بزرگترین اقدامات را انجام داده و بنیان گذاری نموده است، امروز گفتمان نظام گفتمان غالب است امروز انتخابات در نظام یک انتخابات کاملا مردمی است. امروز مردم شدیدا به نظام علاقه مند هستند و این مهم را در ۲۲ بهمن ماه به تمام جهانیان  نشان دادند. 

البته عملکرد مسئولین قابل نقد است و حتما مسئولین باید مسیر گذشته را تغییر دهند و در راستای بهبود شرایط گام بردارند، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در همین سخنرانی اخیرشان به جد از مسئولین خواستند که برنامه ریزی جدی در حوزه مبارزه با فقر، ظلم ، ستم، تبعیض و عدالت را در کشور پیاده بکنند. ایشان از دستگاه های اجرایی خواستند که اقتصاد مقاومتی را دنبال کنند و از قوه قضائیه نیز خواستند عدالت را دنبال نمایند.

ما اگر پیروی رهبری هستیم وظیفه ما این است که گفتمان رهبری را تبیین کنیم، مطالبه کنیم، پیگیری کنیم و کمک کنیم به رهبری و در حقیقت بسترسازی کنیم که فرمایشات ایشان اجرایی شود بهرحال ما نعمت بزرگ ولایت را داریم که این مهم ترین دستاورد نظام است و باید همه ما رفتارها و   کردارهایمان در تقویت این جایگاه باشد 

امیدواریم آقای احمدی نژاد  به خود بیایند و توجه به این مساله بکنند  و بدانند که  امام راحل به ما آموزش داده اند که هر حرفی بزنیم که دشمن سوء استفاده بکند و موجب خوشحال وی بشود این نشان می دهد که ما حرف هایمان و رفتارمان غلط است و باید خودمان را اصلاح کنیم.

همه نیروهای انقلابی، نیروهای حزب اللهی آنچه برایشان مهم است امروز حفظ جایگاه ولایت، حفظ جایگاه نظام و حفظ اصول آن است، هر کسی که بخواهد که به این اصول حمله کند توسط مردم انقلابی و عموم ملت شریف ایران ترد خواهد شد.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + نه =