ماجرای چوب هواداری که بازیکن سپاهان را راهی بیمارستان کرد + فیلم

در بازی ناتمام شهرداری کازرون و فولاد مبارکه سپاهان، علی شیرانی بر اثر ضربه چوب یکی از تماشاگران به سرش بیهوش شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال با برگزاری سه دیدار پیگیری شد و یک بازی نیز نیمه تمام باقی ماند؛ دیدار شهرداری کازرون و سپاهان به دلیل هجوم تماشاگران به زمین نیمه تمام ماند.

در این بازی پرحاشیه، علی شیروانی بر اثر هجوم تماشاگران و وارد کردن ضربه چوب به سر بیهوش شد و برای درمان و سایر اقدامات پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

این بازیکن در بیمارستان در باره وقوع این حادثه گفت: تیم ما با ۴ گل از حریف جلو بود و مدام مربی تیم کازرون به داوری اعتراض می‌کرد؛ در یک صحنه بازیکنان ذخیره  آن‌ها به داخل زمین آمدند و مربی آن‌ها نیز بی‌دلیل به یکی از بازیکنان سپاهان حمله کرد، دعوا شروع شد و همه به داخل زمین آمدند.

وی ادامه داد: تماشاچیان مهمان نیز به داخل زمین آمدند و من از آنها خواستم به دلیل این که مهمان ما هستند، زمین بازی را ترک کنند و روی سکوها بنشینند اما در یک صحنه که تجمع شد، در یک لحظه دیگر چیزی متوجه نشدم و یک چیزی انگار محکم به سر و صورتم برخورد کرد و یک ضربه هم به دنده‌هایم وارد شد.

این بازیکن سپاهان تصریح کرد: نمی‌دانم دلیل این کار چه بوده است و در ورزش ما این موارد چه معنی دارد و نباید این اتفاقات بیفتد و باید پرسید چرا حصار ورزش آن‌قدر باز شده که چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد؟

فیلم این مصاحبه را در زیر مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/ی

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 1 =