زلزله ۴ ریشتری بخش تخت بندرعباس را لرزاند

زلزله ۴ ریشتری بخش تخت از توابع شهرستان بندرعباس را لرزاند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، بامداد امروز زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴ درجه در مقیاس ریشتر بخش تخت از توابع شهرستان بندرعباس را لرزاند.

این زمین‌لرزه که ششمین زمین‌لرزه از ساعت ۱۶:۰۳ بعد از ظهر روز گذشته تا ساعت ۲:۵۶ دقیقه بامداد امروز بود خوشبختانه خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است.

نخستین زلزله در ساعت ۱۶:۳۰ روز گذشته و به بزرگی ۵ درجه در مقیاس ریشتر و در عمق ۲۶ کیلومتری زمین رخ داد و آخرین آن در ساعت ۲:۵۶ بامداد امروز و به بزرگی ۴ درجه در مقیاس ریشتر در عرض ۲۷ درجه شمالی و طول ۵۶ درجه شرقی و در عمق ۱۵ کیلومتری زمین به وقوع پیوست بر اساس آخرین خبرهای رسیده این زمین لرزه خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر هرمزگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بندرعباس در رابطه با زلزله در بخش تخت اظهار کرد: این زمین‌لرزه‌ها تاکنون هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی نداشته و تیم‌های ارزیاب حادثه، بلافاصله به مناطق  اعزام شدند.

وی افزود: تیم‌های ارزیاب محیط بعد از بررسی‌های لازم در منطقه از عدم وجود هرگونه خسارات مالی و جانی در مناطق مذکور خبر دادند.

انتهای پیام/ی

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 1 =