تکرار ادعاهای بی‌اساس نماینده لیست امید/ حاشیه‌های «محمود» ادامه دارد!

محمود صادقی با توئیت جدیدش در سال ۹۷ نشان داد که در سال جدید هم قصد ندارد از جنجال‌ها و تهمت‌های بی‌اساسش دست بردارد.

مجله فارس پلاس؛ حمزه ناجیان: برنامه شنبه شب دورهمی به موضوع «افشاگری» اختصاص داشت. در بخشی از این برنامه مهران مدیری از افشاگران درخواست کرد تا افشاگران محترم پیش از افشاگری شان از صحت خبرشان مطمئن باشند.

هرچند که شاید مهران مدیری در زمان ضبط این برنامه فرد خاصی را در ذهن نداشت اما تقارن پخش این برنامه با موجی که توئیت یکی از نمایندگان جنجالی مجلس به راه انداخت بسیاری را یاد نماینده ای انداخت که هر از چندگاه یکبار مطالبی را در توئیترش منتشر می‌کند که بلافاصله تکذیب می‌شود.

محمود صادقی، نماینده پر سر و صدای لیست امید در تازه ترین توئیتش مدعی شد که درهای پی وی سی سرویس‌های بهداشتی حرم مطهر رضوی ساخت یک برند اتریشی است.

 

اما مانند چند ادعای گذشته وی، این ادعا هم به سرعت تکذیب شد. «بوتیا» یک شرکت داخلی است که جز تولید کنندگان نمونه کشوری نیز به شمار می‌رود نکته ای که آقای صادقی با آن سطح تحصیلات از یک جستجوی ساده اینترنتی هم دریغ کرده و در سال حمایت از تولید ملی سعی کرده تا از این جهت آستان را زیر سوال ببرد.

 

البته این موضوع با واکنش کاربران فضای مجازی نیز روبرو شد که در ادامه تعدادی از آن ها را می‌خوانید:

? یکی از کاربران نوشت: ‏به نظرم اینجوری نمی‌صرفه که محمود صادقی یکی یکی بخواد توییت‌هاش رو تکذیب کنه، بهتره بذاره چندتا بشه بعد بگه این چندتا با هم تکذیب میشه که توی وقت هم صرفه‌جویی بشه

? حساب کاربری «سیب سا» نوشت: ‏اولین قدم ‎حمایت از کالای ایرانی رو محمود صادقی برداشت
یه کاری کرد تا چند روز دیگه کل ایران با برند ‎بوتیا آشنا میشن.

 

 

? در حساب کاربری «روح امانتدار» ‏آمده است: محمود صادقی دیگه روش میشه تو حرم امام رضا بره دستشویی؟

? زهرا هم نوشت: نامردیه اگه ‎بوتیا واسه تشکر به محمودصادقی پولی نده

 

 

? محمد هم این مطلب را بازنشر داد:  همین که محمود صادقی نگفته با تماسی که با بستگان درب دستشویی ها داشتم؛ بستگان درب ها اظهار داشتند مسئولان قوه قضاییه درب ها را مجبور به خوردن قرص های نامعلومی میکنند، برید خدا رو شکر کنید.

?  کاربر دیگری به این نکته اشاره کرد:  خدا رو شکر فهمیدی لباس پیغمبر به قامتت گشاده و‌ اونو کنار گذاشتی.

? ابراهیم توییت کرد: خوبی توییت محمودصادقی این بود که شرکتی که تاحالا اسمش هم نشنیده بودیم رو سر زبونها آورد. ‎بوتیا یه شرکت تولید کننده در و پنجره است.قابل توجه معماران که میخوان با هزینه کمتر در و پنجره با کیفیت بالا داشته باشند. چون تو توضیحاتش نوشته بودکه ارزونترهم هست.

 

 

? در حساب کاربری «تلخک» آمده است: الان باید بگردیم ببینیم کدوم یکی از آقازاده های مظلوم،
یه شرکت ‘واردات و تعویض برند درب توالت’ راه اندازی کرده,
که محمود خان نگران درب توالتهای حرم رضوی شده….

? مرتضی قربانی به کنایه نوشت: دیروز ناهار رفتم مهمونسرای آستان قدس رضوی، پر از ماست خارجی بود… رو در ماستهاش نوشته بود:Open from here

آقای محمود صادقی تورو خدا رسیدگی کن… این چه وضعه حمایت از کالای ایرانیه…؟

 

? کاربر دیگری نوشت: کم مونده محمود صادقی زنگ خونه مردم رو بزنه فرار کنه بگه رییسی بود!

 

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از فارس، محمود صادقی چندی پیش در توئیترش مدعی ارتباط یکی از بدهکاران بانکی با آیت الله مکارم شیرازی شده بود، که بلافاصله پس از تکذیب شدن توسط دفتر آیت الله مکارم او هم بدون عذرخواهی آن را تکذیب کرد.

 

نگرانی درباره زندانی آزاد شده

 

صادقی چندماه پیش هم توئیتی در باره یکی از فعالان سیاسی جریان اصلاحات  منتشر کرد و نوشت:

 

من نمی دانم جرمش چیست و به چه اتهامی محکوم شده; اما هرچه باشد ادامه حبس یک بیمار در این شرایط انسانی نیست.

 

این درحالی بود که دو سال از آزادی علیرضا رجایی می‌گذرد و وی از این موضوع خبر ندارد اما بی پروا علیه نظام و قوه قضائیه تهمت‌پراکنی کرد. در همان زمان هم برخی از کاربران فضای مجازی اصلاح‌طلب به نماینده تهران انتقاد کردند که چرا در جایگاه یک نماینده از وضعیت یک شهروند و روزنامه نگار مشهور این جریان اطلاع کافی ندارد.

 

* کیسه‌هایی که صادقی را رسوا کرد

محمود صادقی پس از اتفاقات سال گذشته در مجلس شورای اسلامی اعتراض کرد که چرا کیسه‌های شن و ماسه به مجلس آورده‌اند جنگ نشده که می‌خواهند سنگر بسازند!
درحالی که کیسه‌های سیمان و ماسه برای تعمیر بخش‌های تخریب شده مجلس در حادثه تروریستی تهیه شده بود نه برای سنگرسازی!

 

بازنشر توئیت ضدایرانی سندرز، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا، انتشار آمار دروغ درباره خواسته اصلی مردم که آن را رفع حصر خوانده بود، اتهام زنی به قوه قضائیه و توئیت‌هایی که خوراک‌های ضدانقلاب شد تنها بخشی از فعالیت‌های جنجالی محمود صادقی در یکی دوسال اخیر بود

 

انتهای پیام/

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =