وقتی یک برج‌ساز بر سرنوشت ملتی حاکم می‌شود نتیجه‌اش چنین اقدامات زشتی است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: دولت آمریکا با اقدام علیه تیم ملی والیبال ایران دنبال عقده‌گشایی و ایجاد جنگ روانی بود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدرضا صالحی‌امیری در حاشیه بازی در اردوی تیم والیبال ب، گفت: حمایت‌هایی که از این عزیزان شده است شرایط روحی خوبی دارند و فکر می‌کنم نسل بهتری از والیبال در آینده خواهیم دید چون سرمایه‌گذاری جدیدی انجام شده است و زایش و گردش خوبی در تیم ایجاد شده است.

وی ادامه داد: اعضای این تیم خسته نباشید می‌گویم و امروز از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های آنها آشنا شدیم والیبال مدعی حضور در چندین رویداد بین‌المللی است که در کمتر رشته‌ای شاهد این موضوع هستیم.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: والیبال از اقبال و ظرفیت اجتماعی خوبی برخوردار است و در تمام کشور مردم می‌توانند با کمترین امکانات این رشته را بازی کنند.

صالحی‌امیری درباره اقداماتی که دولت آمریکا در هنگام ورود تیم ایران به این کشور و بازجویی از سوی AFC صورت گرفت، گفت: جمله خوبی را رئیس جمهور در این خصوص به کار برد که یک برج‌ساز در سرنوشت یک ملت حاکم شده است.  این دولت آمریکا است که مسئول این اتفاق زشت است که متأسفانه حداقل‌های بین‌المللی را در این زمینه رعایت نکردند. این اقدام زشت از سوی جامعه ورزش، خانواده والیبال، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک محکوم است.

وی خاطرنشان کرد: بازنده اخلاقی در این مورد دولت آمریکا و برنده آن فدراسیون و قهرمانان ملی ما هستند که برای حضور در یک رویداد جهانی در ۵ قاره حرکت می‌کنند. دولت آمریکا با این حرکت به دنبال عقده‌گشایی و ایجاد جنگ روانی بود، هر اقدامی اقدامات متقابل را در پی خواهد داشت و ما هم رسماً شکایت خود را از طریق وزارت امور خارجه انجام خواهیم داد، وقتی یک برج‌ساز بر سرنوشت یک ملت حاکم می‌شود نتیجه‌اش همین خواهد بود.

انتهای پیام/ر

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پانزده =