عکس یادگاری هواداران با کی روش/روحیه بالای بازیکنان تیم ملی قبل از بازی با پرتغال+ فیلم و عکس

در جریان تمرین تیم ملی امروز کی‌روش به سمت هواداران رفت و با آنها عکس یادگاری گرفت.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از روسیه، تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای رویارویی با پرتغال در جام جهانی روسیه از ساعت ۱۱:۳۰ در کمپ لوکوموتیو مسکو آغاز شد.

* بازیکنان با روحیه خوبی در تمرینات حاضر شدند و این نشان می‌داد که با اعتماد به نفس خوبی به مصاف پرتغال خواهند رفت.

* ابتدا بازیکنان تیم ملی ایران دور زمین مشغول دویدن شدند.

* بعد از آن بازیکنان روی تشک‌های مخصوص بدن‌های خود را گرم کردند.

* ۳ دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران از سایر بازیکنان جدا شدند و زیرنظر لوپز مربی دروازه‌بانان تیم ملی تمرینات خود را پیگیری کردند.

* در بخش بعدی بازیکنان به سه دسته تقسیم شدند. در یک گروه بازیکنانی همچون رضا قوچان‌نژاد، میلاد محمدی، مهدی ترابی، مسعود شجاعی و در گروه دیگر پژمان منتنظری، سامان قدوس، اشکان دژاگه، مشغول حفظ توپ و پاسکاری بودند.

* بازیکنان تیم ملی بعد از انجام حرکات مشخص‌شده از سوی دستیاران کی‌روش مشغول تمرین تنیس فوتبال بودند و سرمربی تیم فوتبال با دقت سایر بازیکنان را زیرنظر گرفت. 

* بعد از اینکه خبرنگاران و عکاسان ۱۵ دقیقه ابتدایی در تمرینات حضور داشتند، کی‌روش به سمت هواداران در گوشه زمین رفت و مشغول عکس گرفتن شد.

* درجریان عکس یادگاری بازیکنان امیر عابدزاده دستکش خود را به یک هوادار دارد و بعد از اتمام عکس بدون اینکه دستکش را بگیرد به سمت تمرین پیش رفت و هوادار هم این کار عابدزاده را به حساب هدیه گرفتن از او گذاشت.

 

 

 

 

دیدار دو تیم ایران و پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۲۲:۳۰ روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 12 =