پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در ۱۹ تیر

اگر صادرات نفت ایران را به صفر برسانند تنگه هرمز را می‌بندیم و همه حاشیه‌ها و جنجال خانم مائده؛ از جمله پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

پربحث‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته (‌سه‌شنبه، ۱۹تیر ) در قسمت پایین قابل مشاهده است:

 

همه حاشیه‌ها و جنجال خانم مائده

دچار یک اشتباه راهبردی هستیم. اول اینکه برای ما موضوعات فرهنگی در اولویت قرار ندارد و دوم اینکه وقتی هم سراغ مسائل فرهنگی می‌رویم به روش سیاسی و امنیتی ورود می‌کنیم. همین که توئیتر فیلتر می‌شود، اما نسبت به اینستاگرام بی‌اعتنا هستیم یعنی تهدید هجمه‌های سبک زندگی را کم‌خطرتر از هجمه‌های سیاسی می‌دانیم.

 

اگر صادرات نفت ایران را به صفر برسانند تنگه هرمز را می‌بندیم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است که تهدید نفتی آمریکا از سوی روحانی تدبیر خوبی بود که عامل بازدارنده‌ای برای ممانعت از صادرات نفت ایران خواهد شد.

 

تاثیر «تقریبا هیچ» همکاری با FATF بر بهبود روابط بانکی ایران در ۲ سال اخیر

در حالی دولتمردان، مدام بر اجرای خواسته‌های FATF تاکید کرده و می کنند که ۲ سال از اجرای برنامه اقدام گذشته و در این دوره زمانی، کشورمان گرفتار مشکلات بانکی فراوانی با کشورهایی مانند چین، ترکیه و انگلیس بوده است.

 

حذف نفت ایران از بازار یعنی شرایط مشابه بحران نفتی ۱۹۷۳

خبرگزاری رویترز به نقل از تحلیل‌گران و کارشناسان گزارش داد روی کاغذ عربستان می‌تواند خلاء نفت ایران را جبران کند اما در عمل دشوار است و باعث تنگنای نفتی خواهد شد.

 

آمریکا در حال مداخله و فشار به آلمان برای جلوگیری از انتقال پول ایران

پایگاه آمریکایی به نقل از مقامات این کشور گزارش داد مقامات ارشد دولت ترامپ در حال مداخله و اعمال فشار به دولت آلمان برای جلوگیری از انتقال پول به ایران هستند.

 

برای مشاهده متن کامل اخبار ، روی عناوین آن‌ها کلیک کنید.

انتهای پیام/ز

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =