صادقی: تغییر باشگاه به خاطر پول بیشتر باعث ناراحتی هواداران می‌شود/دایی همزمان با نتیجه‌گیری بازیکن‌سازی هم می‌کند

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: هواداران فوتبال ایران از اینکه بعضی از بازیکنان به خاطر پول بیشتر باشگاهشان را تغییر می‌دهند ناراحت می‌شوند.

ابراهیم صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عقد نوزدهمین قراردادش با تیم سایپا گفت: من ۱۷ سال به عنوان بازیکن در تیم سایپا بازی کردم و دو سال است که به عنوان مربی با این باشگاه کار می‌کنم و ۱۹ سال است در این باشگاه حضور دارم و به عنوان وفادارترین بازیکن فوتبال ایران شناخته می‌شوم.

وی افزود: در روزگاری که برخی بازیکنان خیلی سریع و به خاطر پول بیشتر باشگاه‌هایشان را تغییر می‌دهند، حضور ۱۹ ساله در یک باشگاه برایم دستاورد بزرگی است. هواداران فوتبال در ایران از اینکه بازیکنان خیلی سریع و به خاطر پول بیشتر تیمشان را تغییر می‌دهند ناراحتند. من در زمانی که ملی‌پوش بودم پیشنهاد‌های مالی بهتری به جز سایپا داشتم اما در این باشگاه ماندم تا عنوان وفادارترین را به دست بیاورم و از این دستاورد خوشحالم حتی اگر از نظر مالی پول بیشتری به دست نیاورده باشم.

مربی تیم فوتبال سایپا در مورد اینکه تغییر باشگاه‌ها در فوتبال امری طبیعی به نظر می‌رسد اظهار داشت: بله، وقتی بازیکنی به یک باشگاه بزرگتر و بهتر برود همه از رشد و پیشرفت او خوشحال می‌شوند، هیچ کس به چنین بازیکنانی ایراد نمی‌گیرد، مثلاً علی قلی‌زاده از باشگاه ما با باشگاه شارل‌روا بلژیک رفت که این باعث خوشحالی است یا مهدی ترابی از باشگاه ما به پرسپولیس رفت و وضعیت بهتری را پیدا خواهد کرد، البته او در نیم‌فصل اول برای سایپا بازی می‌کند، بنابراین پیشرفت بازیکنان باعث خوشحالی است ولی اینکه بازیکنی فقط به خاطر مبلغ ناچیزی پول بیشتر باشگاهش را تغییر می‌دهد خوشایند هواداران نیست، البته باشگاه سایپا هوادار زیادی ندارد اما من ۱۹ سال به صورت مداوم در این باشگاه حضور دارم.

صادقی در مورد شرایط این تیم در فصل آینده گفت: فصل گذشته ما در لیگ چهارم شدیم و توانستیم سهمیه آسیایی را بگیریم، برای فصل آینده هم یکی از اولین تیم‌هایی بودیم که تمرینات خود را آغاز کردیم. چند بازیکن از تیم ما جدا شدند و چند بازیکن هم به تیم ما اضافه شدند. دو اردو در سرعین اردبیل و رامسر برگزار کردیم و اسکلت اصلی تیم برای فصل آینده حفظ شده است.

وی با اشاره به توجه علی دایی به جوانترها عنوان کرد: علی دایی مربی‌ای است که در کنار نتیجه گرفتن بازیکن‌سازی هم می‌کند و به بازیکنان جوان میدان می‌دهد تا خودشان را نشان بدهند و این دستاورد بزرگی است. دایی برای فصل آینده چند بازیکن از رده‌های پایه سایپا به تیم بزرگسالان آورده که شما در فصل آینده بیشتر از آنها خواهید شنید. مطمئن باشید سایپا در فصل آینده برای رتبه‌ای بهتر از چهارمی تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =