خدمت‌رسانی خالصانه منشأ برکات الهی است/ نیروهای دلداده انقلاب برای انسجام انقلاب تلاش کنند

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نیروهای دلداده به انقلاب باید برای انسجام و رویش عظیم انقلاب تلاش کنند، گفت: خدمت‌رسانی در شهر، روستا و در هرکجا با اخلاص صورت گیرد، یقیناً منشأ نزول و برکات الهی است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز در جمع فعالین سیاسی یزد اظهار داشت: برخی فکر کردند سیاسی بودن به این معناست که عضو یک حزب، گروه و یا جریان سیاسی باشند.

وی با اشاره به اینکه سیاسی بودن به معنای جامعه را خوب شناختن است، افزود: سیاسی بودن نیاز جامعه را رصد کردن، متناسب با نیاز ایفای نقش کردن، اهل خطر کردن در میدان مبارزه با مستکبران و زیاده خواهان و دفاع از مردم متدین و مسلمان ارزشی و در جهت احیای ارزش‌های الهی گام برداشتن است.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: چنانچه کسی حاضر نباشد در میدان حضور پیدا کند، باید ما در امربه‌معروف و نهی از منکر که وظیفه امروز همه ماست، تلاش کنیم و به دیگران نیز این امر مهم را توصیه کنیم.

رئیسی با بیان اینکه نیروهای انقلابی در دو جبهه اساسی فرهنگی و خدمت‌رسانی به مردم وظیفه‌ای مهم دارند، اظهار داشت: بعد از انتخابات و بعد از دورانی که همه با اخلاص و با تلاش آنچه از دستشان برآمد در هر کوی و برزنی انجام دادند، الآن وظیفه است که نیروهای انقلابی در دو جبهه فرهنگی و خدمت‌رسانی به مردم تلاشی مضاعف داشته باشند.

 این مقام مسئول با اشاره به اینکه در جبهه فرهنگی که همان فرهنگ انقلابی و فرهنگ گفتمانی که امامین انقلاب فرمودند، باید تلاش کرد و تلاش همه نیروهای انقلابی در جهت این گفتمان و تبیین ابعاد این گفتمان بسیار مهم و نیز این گفتمان موردتوجه و تأکید نیروهای دلداده به انقلاب باشد.

به گفته‌ی وی در جبهه خدمت‌رسانی به مردم حقیقتاً باید همه تلاش برای گره‌گشایی در زندگی مردم کنند و زندگی مردم با مشکلاتی روبه‌رو است که ملت بزرگ و سلحشور و درصحنه ایران هیچ مستحق چنین وضعیت و شرایطی نیست و می‌توان با این امکانات، زمینه‌های مادی و معنوی و با این نیروی انسانی متراکم زندگی برتر و بهتری دور از هرگونه فقر، فساد و تبعیض رقم زد.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه همه باید در جهت تحقق این هدف تلاش کنند، ابراز داشت: دولت باید تلاش کند تا مشکلات مردم را مرتفع و هرکدام از ما در هر نهاد و سازمانی هستیم باید در جهت رفع مشکلات و در جهت رفع تنگناها از زندگی مردم تلاش و گام برداریم و این وظیفه امروز همگان است.

رئیسی بابیان اینکه دشمن را پیش روی خود ببینیم که چگونه مردم را ناامید می‌کنند و می‌خواهند حکومت، نظام و مسئولان را ناکارآمد جلوه دهد، اظهار داشت: وظیفه همگان است که در این میدان به امر رهبر معظم انقلاب اسلامی با همه وجود در جهت خدمت‌رسانی تلاش کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این خدمت‌رسانی در شهر، روستا و در هرکجا با اخلاص صورت گیرد، یقیناً منشأ نزول و برکات الهی است، یادآور شد: نیروهای دلداده به انقلاب باید برای انسجام و رویش عظیم انقلاب تلاش کنند تا ریزش نکنند.

وی بابیان اینکه سلاح و روش دشمن ناامید کردن جوانان این مرزوبوم است، تصریح کرد: باید درصحنه از این سرمایه عظیم اجتماعی حفظ و از آن صیانت شود و روزبه‌روز شاهد امید بیشتر در دل جوانان باشیم.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه وجود مقدس حضرت امام رضا (ع) رمز وجود ائتلاف وحدت‌بخش در جامعه مسلمین است، عنوان کرد: محوریت امام رضا، گره‌گشای تمام مشکلات جامعه است و تلاش کنیم که این انسجام در جامعه را بیشتر کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جریان و نیروهای انقلابی باید تلاش خود را داشته باشند و وظیفه خود بدانیم که راه را بشناسیم و آنچه هست را بااراده و تصمیم در حوزه خدمت‌رسانی مخلصانه به مردم با همه وجود انجام دهیم.

انتهای پیام/و

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =