بازی برگشت پرسپولیس با الدحیل یک روز جلو افتاد

مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: با پیگیری های انجام شده از سوی باشگاه پرسپولیس و کمک فدراسیون فوتبال ، مساله برگزاری بازی برگشت با الدحیل در شب تاسوعا حل شد و این بازی یک روز زودتر در تاریخ ۲۶ شهریورماه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، پندار خمارلو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به اعلام موافقت باشگاه الدحیل با درخواست باشگاه پرسپولیس برای برگزاری بازی برگشت دو تیم ، یک روز زودتر از زمان اعلام شده موافقت کرد و به این ترتیب، این بازی به جای سه شنبه ۲۷ شهریور که شب تاسوعای حسینی بود در تاریخ ۲۶ شهریور برگزار می شود.

مدیر رسانه ای پرسپولیس اضافه کرد: ما از همان زمان قرعه کشی مسابقات که با این مساله روبرو شدیم، موضوع را مطرح کردیم که در این مسیر روابط بینالملل فدراسیون و آقای تاج هم به کمک آمدند.
در ابتدا طرح جابجا شدن بازی رفت و برگشت مطرح بود که مورد موافقت باشگاه و فدراسیون نبود ودر ادامه با توجه به اعلام موافقت باشگاه الدحیل، کنفدراسیون با جلو افتادن بازی موافقت کرد تا بازی روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شود. 
مدیر روابط عمومی پرسپولیس افزود : به این ترتیب با توجه به کم شدن فاصله دو بازی، برای جابجایی بازی با نساجی مازندران نیز درخواست ارایه شده است.

انتهای پیام/

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 11 =