می‌توانم طلای المپیک آرژانتین را کسب کنم

نماینده تیم ملی کاراته پسران در المپیک آرژانتین گفت: مطمئنم با این شرایطی که در حال حاضر دارم می‌توانم طلای المپیک آرژانتین را دریافت کنم .

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، المپیک جوانان آرژانتین در حالی از اواسط مهرماه به میزبانی بوینس آیرس پیگیری خواهد شد که تیم ملی کاراته مردان و بانوان کشورمان با ترکیب ۵ نماینده در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت، علیرضا فرجی در وزن ۶۱- کیلوگرم و نوید محمدی در وزن ۷۶+ کیلوگرم نمایندگان پسران در این رقابت‌ها هستند که مهران بهنام فر هدایت این نفرات را در المپیک آرژانتین برعهده خواهد داشت. مردان جوان کاراته ایران ۱۲ مهر‌ماه راهی محل برگزاری مسابقات خواهند شد و از ۲۷ مهرماه به روی تاتامی خواهند رفت.

علیرضا فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که شرایط شما پیش از اعزام به المپیک جوانان آرژانتین چطور است، گفت: بعد از مسابقات کسب سهمیه المپیک آرژانتین ما اردوهای خوبی را آغاز کردیم و خوشبختانه شرایط بدنی ما در حال حاضر راضی‌ کننده است. با توجه به آمادگی که در حال حاضر داریم از لحاظ بدنی نسبت به دوره قبل متفاوت تر است. در طول این مدت شش مرحله اردو داشتیم که  خوشبختانه تمرینات خوبی را در این مدت زیر نظر کادر فنی پیگیری کرده‌ایم. دو مرحله اردوی دیگر تا اعزام به المپیک آرژانتین پیش رو داریم.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه ۱۰ روز زود به محل برگزاری مسابقات اعزام خواهند شد، گفت: ما طبق برنامه ریزی میزبان دوازدهم مهرماه راهی بوینس آیرس خواهیم شد، تقریباً بیش از ۱۰ روز تا آغاز مسابقات زمان در اختیار داریم که موضوع به ما کمک می‌کند تا با آب و هوا و شرایط محل برگزاری مسابقات آدابته شویم، امیدوارم از این زمانی که تا آغاز مسابقات در اختیار داریم، بتوانیم از آن مفید استفاده کنیم.

نماینده اعزامی تیم ملی کاراته جوانان اعزامی به المپیک آرژانتین در پاسخ به این سوال که آیا از حریفان خود در المپیک آرژانتین شناخت داری یا خیر، اظهار داشت: حریفانی مثل عربستان، اردن، گوانتاناما و… کاراته‌کاهایی هستند که با آنها در میادین بین المللی مبارزه کرده‌ام و تقریباً از این نفرات شناخت خوبی دارم. مطمئن هستم با این شرایطی که در حال حاضر دارم می‌توانم طلای المپیک آرژانتین را کسب کنم.

نماینده وزن منهای ۶۱ کیلوگرم تیم ملی کاراته پسران در ادامه صحبت‌های خود، اظهار داشت: شرایط کسب سهمیه المپیک سخت‌تر از کسب مدال المپیک است. استرسی که در مسابقات کسب سهمیه المپیک در کرواسی داشتیم، قطعاً در آرژانتین نخواهیم داشت. امیدوارم در این رقابت‌ها برای اولین بار مدال المپیک را کسب کنیم.

فرجی در پایان صحبت‌های خود، گفت: از پدرم که یار همیشگی‌ام است تشکر می‌کنم. او در طول این سال‌ها برایم زحمات زیادی کشیده است. از مهران بهنام‌فر سرمربی تیم ملی و رضا عزیزی مربی بدنساز که برایمان زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنم. از فرجی و آشوری رئیس و دبیر فدراسیون نیز برای مهیا کردن شرایط برگزاری اردوها تشکر می‌کنم. جا دارد از مهدی بوجارزاده (بادی اتک) که اسپانسر مکمل تیم ملی جوانان است تشکر کنم.

انتهای پیام/س

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + ده =