کارخانه کک سازی طبس تیرماه سال آینده راه اندازی می شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: کارخانه کک سازی طبس با ظرفیت اشتغال ۳۵۰ نفر و با سرمایه گذاری دو هزار میلیارد ریال تا تیرماه سال آینده راه اندازی خواهد شد.

خبرطبس: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: کارخانه کک سازی طبس با ظرفیت اشتغال ۳۵۰ نفر و با سرمایه گذاری دو هزار میلیارد ریال تا تیرماه سال آینده راه اندازی خواهد شد.

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه اطلاع رسانی طبس (طبس نیوز) به نقل از خبرگزاری ایرنا، نعمت الله حقیقی روز چهارشنبه در جمع اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خراسان جنوبی اظهار کرد: تعهد اشتغال صنعت، معدن و تجارت استان در سال جاری یکهزار و ۱۰۰ نفر می باشد که تاکنون ۶۸ درصد از این تعهد اشتغال محقق شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: پیش بینی می شود تا پایان امسال ۵۰ درصد بیشتر از سهم تعهد این اداره در استان اشتغال ایجاد شود.

حقیقی از راه اندازی کارخانه کک سازی طبس تا تیرماه سال آینده خبر داد و بیان کرد: این کارخانه با ظرفیت اشتغال ۳۵۰ نفر و با سرمایه گذاری دو هزار میلیارد ریال راه اندازی خواهد شد.

شهرستان طبس با ذخیره اکتشافی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تن زغالسنگ کک شو و زغالسنگ حرارتی در چهار ناحیه پروده، نایبند، مزینو و آیب دوغی یکی از بزرگترین ناحیه های زغالی خاورمیانه است.

5 دیدگاه دربارهٔ «کارخانه کک سازی طبس تیرماه سال آینده راه اندازی می شود;

  1. پروژه های صنعتی جاری شهرمان و از جمله پروژه فعلی در استان قبلی گرفتار بی برنامه گی ها ، سوء مدیریت ها و دست اندازی های متعددی بود که نتیجه آن فرسایشی شدن پروژه های مذکورطی ۱۲ سال اخیر بود. خوشبختانه استان جدیدمان با تسهیل مسیر پیشرفت شهرمان و با مدیریت کارآمد سبب جهش شگرف اجرایی و عملیاتی پروژه مذکور در حداقل زمان ممکن یعنی ۲ سال گذشته گردید که این امر مزید امتنان خیل کارشناسان و مردم فهیم شهرمان است و خواهد بود.

  2. جای تشکر دارد از مسئولین بخصوص مرحوم زنده یاد مهندس عزیز جناب شکیبی . روحش شاد شاد .

  3. برنامه ریزی مدبرانه و مدیریت خردمندانه استان خراسان جنوبی عزیز بسیاری از پروژه ها و پتانسیل های شهرمان را همچنان شکوفا خواهد کرد. باشد که قدردان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 2 =