خانه های بهداشت طبس به اتوماسیون اداری مجهز شدند

خانه های بهداشت طبس به اتوماسیون اداری مجهز و مکاتبات آنها رسماً از حالت سنتی و کاغذی خارج شده والکترونیکی شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، سرپرست مرکز بهداشت شهرستان طبس صبح چهارشنبه سوم آذرماه در جلسه توجیهی بهورزان شاغل در خانه های بهداشت، لزوم استفاده از فناوریهای نوین در مکاتبات اداری در همه واحدهای اداری را امری مهم و لازم الاجرا دانست.

سجادی با اشاره به گستردگی شبکه خدمات رسانی بهداشتی در اقصی نقاط شهرستان طبس، عدم دسترسی به اتوماسیون اداری را نقیصه ای جدی عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد با توسعه اتوماسیون تا دورترین خانه های بهداشت، سرعت دسترسی به آمار و اطلاعات و نیز اطلاع رسانی به بهورزان تسریع شده و در نتیجه خدمات بهداشتی با کیفیت بالاتری به اهالی شریف روستاهای شهرستان ارائه شود.

وی وجود زیرساختهای ضروری برای استفاده از اتوماسیون اداری، از جمله دسترسی به اینترانت در خانه های بهداشت را فرصتی مغتنم برای ارتقاء کیفیت و افزایش سرعت تبادل اطلاعات و ارسال مکاتبات اداری عنوان کرد و از عصاری مسئول واحد فناوری اطلاعات به لحاظ زحماتی که در گسترش شبکه اتوماسیون و سامانه سیب متحمل شده تشکر کرد.

در این جلسه، عصاری مسئول فناوری اطلاعات شبکه توضیحات لازم جهت استفاده از اتوماسیون اداری را برای حاضران بیان کرد و در پایان نام کاربری و رمز ورود به اتوماسیون به بهورزان تحویل شد و انجام مکاتبات با خانه های بهداشت رسماً از حالت سنتی و کاغذی به الکترونیکی تبدیل شد.

گفتنی است در حال حاضر تعداد ۲۹ خانه بهداشت در روستاهای شهرستان طبس مشغول ارائه خدمت به روستائیان عزیز شهرستان می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهار =