ایجاد یک مرکز خدمات جامع سلامت جدید در طبس

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان طبس از افزایش یک مرکز خدمات جامع سلامت در سطح شهر طبس، احداث ساختمان سه مرکز خدمات جامع سلامت در طبس، جوخواه و عشق آباد، و نیز احداث ساختمان ۹ خانه بهداشت در روستاهایی که ساختمان خانه بهداشت آنها فرسوده شده است خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، سرپرست مرکز بهداشت شهرستان طبس ضمن اشاره به نقش بیمه در اجرای طرح تحول سلامت و حمایت و همکاری اداره بیمه سلامت در افزایش امکان خدمات مطلوب به همشهریان در سال جاری به لزوم استفاده صحیح همشهریان از امکانات موجود اشاره کرد و گفت: «در سال جاری تحول شگرفی در حوزه بهداشت شهرستان اتفاق خواهد افتاد.

سجادی از افزایش یک مرکز خدمات جامع سلامت در سطح شهر طبس، احداث ساختمان ۳ مرکز خدمات جامع سلامت در طبس، جوخواه و عشق آباد، و نیز احداث ساختمان ۹ خانه بهداشت در روستاهایی که ساختمان خانه بهداشت آنها فرسوده شده است خبر داد.

وی ابراز امیدواری کرد ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت جوخواه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

همچنین دکتر بقایی متخصص داخلی در خصوص دیابت و راههای درمان و ضرورت پیشگیری از عوارض و درمان به موقع و صحیح این بیماری مطالبی بیان نمود.

در ادامه جلسه، تقوی رئیس اداره بیمه سلامت به ارائه مطالبی در خصوص توانمند سازی بیمه شدگان و فعالیتهای اداره بیمه پرداخت و هدف سازمان بیمه سلامت را تغییر رویکرد از درمان محوری و پیشگیری محوری عنوان نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + نوزده =