جهاد کشاورزی شهرستان طبس رتبه نخست عملکردی استان را کسب کرد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طبس گفت: معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان طبس در ارزیابی عملکرد مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان های استان خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه نخست استانی شد.

به گزارش طبس نیوز از روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان طبس، داود بخشایی گفت: در ارزیابی عملکرد مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان های استان خراسان جنوبی طی دوره ۶ ماهه سال ۹۵ معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان طبس موفق به کسب رتبه نخست گردید.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طبس گفت: نظر به اهمیت انجام به موقع و دقیق وظایف تخصصی در حوزه های مختلف بخش کشاورزی هر سال فعالیت های انجام شده در مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها توسط معاونت ها، مدیریت ها، ادارات و واحدهای ستادی سازمان متبوع با در نظر گرفتن ۱۵۰ شاخص مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

وی افزود: پیش از این نیز در سال های ۹۳ و ۹۴ این معاونت موفق به کسب رتبه نخست در ارزیابی عملکرد مدیریت های جهادکشاورزی شهرستان های استان خراسان جنوبی گردیده بود.

2 دیدگاه دربارهٔ «جهاد کشاورزی شهرستان طبس رتبه نخست عملکردی استان را کسب کرد;

  1. با سلام با طرح آب وضوکه حداقل آب مصرفی منزل می باشد اگر مبلغ صد هزار تومان برای سه نهال برای هرخانوار در نظر گرفته شود اگر برای ۱۰۰ خانوار در نظر بگیریم مبلغ مورد نیاز ۱۰ میلیون تومان می شود لذا با هزینه های یک کارشناس که اموزش لازم به خانوار ها بدهد ودرخت را بیمه حوادث کنیم مبلغ ۱۵ میلیون تومان به قیمت نهال اضافه می شود که جمعا ۲۵ میلیون تومان سرمایه گزاری لازم است حال اگر در پایان سال پنچم درخت به بار برسد و هردرخت حداقل ۵ کیلو گرم خرما داشته باشد هر خانواده حداقل ۶۰ هزار تومان در امد حاصله خواهد داشت هر چند که منافع حاصله در سالهای بعد افزایش خواهد یافت وبه کمک فضای سبز واکو سیستم منطقه کمک خواهد شدلذا این طرح می توان در مقیاس وسیع انجام داد به امید موافقت طرح انشالله

  2. با سلام وخسته نباشید بیایید برای توسعه فضای سبز روستاها وشهرستان طرح آب وضو با دادن نهال مثمر خرما و مرکبات برای هر خانواده سه عددتحویل واز امسال به اجرا کذاشته شود بنده در مشهد ساکن هستم ولی در دیهشک طبس چهل نهال خرما در حال پرورش هستم وبالغ بر بیست میلیون تومان سرمایه گزاری کرده ام انشاالاه این طرح عملیاتی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 3 =