خبرنگاران و اصحاب رسانه از تلاش ۵۱ ماهه شهردار طبس تقدیر کردند

اصحاب رسانه شهرستان طبس ضمن تقدیر از تلاش ارزشمند مهندس “جعفر بورنگ” شهردار طبس که قریب به ۵۱ ماه مدیریت شهری را به عهده داشته است، از منتخبین مردم در شورای اسلامی چهارم شهر طبس خواستند تا بورنگ همچنان شهردار بماند.

طبس نیوز:اصحاب رسانه شهرستان طبس ضمن تقدیر از تلاش ارزشمند مهندس “جعفر بورنگ” شهردار طبس که قریب به ۵۱ ماه مدیریت شهری را به عهده داشته است، از منتخبین مردم در شورای اسلامی چهارم شهر طبس خواستند تا بورنگ همچنان شهردار بماند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از یزدفردا،اصحاب رسانه این شهرستان ضمن تقدیر از تلاش ارزشمند مهندس “جعفر بورنگ” شهردار طبس که قریب به ۵۱ ماه مدیریت شهری را به عهده داشته است، از منتخبین مردم در شورای اسلامی چهارم شهر طبس خواستند تا بورنگ همچنان شهردار بماند.
متن این نامه که به وزیر کشور- امام جمعه- نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی- معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس- اداره اطلاعات و شورای اسلامی شهر طبس ارسال شده است به شرح ذیل می باشد.
بسمه تعالی
حضور تلاش ظهور شهردار محترم  جناب آقای مهندس جعفر بورنگ

سلام علیکم
تمشیت امور و تقویت حضور نیروهای کاردان، متعهد و مجرب به استظهار تدین، تخصص، کارآمدی و هوشیاری قوت  می یابد.
توانمندیهای مدیریتی حضرتعالی که در حوزه های خرد و کلان با هدف دمیدن روح زیربنایی در عرصه های مختلف عمرانی، علمی، معنوی و اسلامی در کالبد نگین کویر و شهر انقلاب و موطن آیت الله واعظ طبسی(زید عزه)، اندیشمندانه اهتمام ورزیده اید محسوس و مبرهن است.
اینک از شما که باهم افزایی، هم اندیشی، هم سویی و هم فکری  با اعضای سومین دوره شورای محترم اسلامی شهر و شهرستان طبس مبذول داشته اید، با قلبی سرشار از اخلاص و ارادت و در کمال امتنان و افتخار تلاش جنابعالی را ارج گذارده و با نهایت احترام از همت بی دریغ شما سپاسگزاریم.
امیدواریم منتخبین مردم در چهارمین دوره شوارای اسلامی شهر طبس با نگاه و توجه به توانمندی و افکار بلند شما از وجود ارزشمندتان بهره برده و مردم دارالمومنین را از حضور شهرداری توانمند و پویا محروم نفرمایند.
کرامت و فضیلت توام با عزت و عظمت شما را در مناصب و جایگاه خدمتگزاری ملت لایق ایران اسلامی و بوی‍ژه همشهریان عزیز طبسی از درگاه خداوند منان خواهانیم.
خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 7 =