حادثه طبس روز تحقق وعده الهی در دفاع از ملت ایران بود

حادثه طبس روز تحقق وعده الهی در دفاع از ملت ایران بود

موسی غضنفرآبادی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، شکست آمریکا در صحرای طبس را نمونه عینی حمایت خداوند از ملت ایران توصیف کرد و افزود: واقعیت این است که دشمنان جمهوری اسلامی نه می‌توانند بپذیرند و نه می‌پذیرند که قدرت خداوند در حمایت از ملت‌هایی که دین خدا را یاری کرده و در مسیر حق گام برمی‌دارند، وعده‌ای انکارناپذیر است.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در حادثه طبس شاهد بودیم که ملت خداجوی ایران که برای دفاع از دین خدا قیام کرده و در برابر کفر ایستادگی کردند از حمایت‌ها و الطاف خداوند بهره‌مند شده، به طوریکه این حمایت‌ها نه تنها دشمنان جمهوری اسلامی ایران بلکه تمام دنیا را به حیرت واداشت.

وی با بیان اینکه دنیا در حادثه طبس شاهد تحقق وعده الهی بودیم، یادآور شد: به فرموده امام (ره) در حادثه طبس طوفان شن ماموریت یافت تا دشمن را به زانو در آورد و این دقیقا همان وعده‌ای است که خداوند به بندگان خود داده است و ما در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بارها شاهد محقق شدن این وعده الهی در دفاع از ملت ایران بوده‌ایم.

این نماینده مردم در مجلس هشتم، شکست آمریکا در صحرای طبس را حادثه‌ای حیرت‌انگیز برای تمام دنیا خواند و افزود: آمریکایی ها که با طراحی های طولانی مدت قوی، عمیق، کارشناسی و تجهیزات پیشرفته در صدد بودند تا عظمت انقلاب اسلامی و ملت ایران را به بازی بگیرند ، نمی‌دانستند که وعده خداوند قدرتی برتر از تجهیزات و برنامه‌های پیشرفته آنان دارد.

غضنفرآبادی با بیان اینکه آمریکا در طول تاریخ خود، حادثه‌ای شبیه شکست طبس را تجربه نکرده بود، تاکید کرد: در حادثه طبس خداوند سیلی محکمی بر صورت استکبار جهانی نواخت به طوریکه همواره از آن به عنوان یکی از روزهای وحشتناک در میان مقامات این کشور یاد می‌شود.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس هشتم، با یادآوری شکست مفتضحانه آمریکا در طبس، خطاب به آمریکا و دشمنان جمهوری اسلامی ایران، گفت: آنها باید بدانند و بفهمند تا زمانی‌که خداوند متعال پشتیبان ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است هیچ قدرتی هر چند پیشرفته توانایی زیر سوال بردن عظمت ایران را نخواهد داشت و هر اقدامی در این زمینه در نهایت ذلت و خواری با شکست روبرو خواهد شد.

وی با بیان اینکه تجربه ۳۳ ساله انقلاب نشان داده که توطئه‌های آمریکا چه در اوایل انقلاب و چه امروز همواره با شکست روبرو و خنثی شده است، افزود: اگرچه آمریکا با هدف تحت فشار قرار دادن ایران عراق را اشغال و در افغانستان هم بحران‌های زیادی آفریده است اما در نهایت ناچار به ترک خاک عراق و به زودی افغانستان خواهد شد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، گفت: بهتر است آمریکا از شکست‌های پی درپی خود درس عبرت گرفته و دست از شیطنت و به آشوب کشیدن دنیا بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پانزده =