آمریکا در صحرای طبس مقهور اراده الهی شد

آمریکا در صحرای طبس مقهور اراده الهی شد

حجت‌الاسلام جواد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق با گرامیداشت پنجم اردیبهشت سالروز شکست نظامی آمریکا و شهادت محمد منتظر قائم فرمانده سپاه یزد در صحرای طبس اظهار داشت: قدرت معنوی و اعتقادی که در جامعه حاکم است، وحشت در اردوگاه دشمنان نظام انداخته و آنان را زمین‌گیر کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی که آمریکا برای حمله نظامی به ایران در سال ۱۳۵۹ کرد، افزود: دشمنان ایران برای طراحی این حمله هزینه‌های گزافی را متحمل شدند اما با لطف و عنایت خداوند شکست سختی خوردند و این تجاوز با اراده الهی شکست خورد.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: سپاه پاسداران یک نیروی مردمی است که در دو زمینه معنوی و مادی برای استحکام قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های زیادی کرده است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی و تخصصی سپاه یادآور شد: قدرت معنوی و جهادی که همواره در نیروهای سپاه پاسداران به عنوان الگوی برتر است را باید همچنان در راس امور قرار داد.

امام جمعه بافق با تاکید بر ضرورت نقش ارزنده بازنشستگان سپاه در امور این نهاد تصریح کرد: استفاده از تجربیات گران‌بهای دوران جنگ بازنشستگان سپاه در توسعه و پیشرفت جامعه امری ضروری است چرا که این تجربیات در دوران دفاع مقدس توانست بر دشمنان میهن اسلامی ضربه‌های سنگینی وارد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − شش =