گروه داعش برای ملت ایران مانند پشه‌ای است که با یک ضربه به هلاکت می‌رسد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی طبس طی بیانه‌ای ضمن اعلام انتقاد شدید از سکوت سران برخی از کشورهای عربی در برابر جنایات گروه داعش در منطقه خطاب به این گروه گفت: گروه داعش برای ملت ایران مانند پشه‌ای است که با یک ضربه به هلاکت می‌رسد، پس به شما ملعونین هشدار می‌دهیم که درصدد نزدیک شدن و ضربه زدن به ایران نباشید که با خاک یکسان خواهید شد.

طبس نیوز: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی طبس طی بیانه‌ای ضمن اعلام انتقاد شدید از سکوت سران برخی از کشورهای عربی در برابر جنایات گروهک داعش در منطقه گفت: گروه داعش برای ملت ایران مانند پشه‌ای است که با یک ضربه به هلاکت می‌رسد، پس این گروهک هشدار می‌دهیم که درصدد نزدیک شدن و ضربه زدن به ایران نباشید که با خاک یکسان خواهید شد.

به گزارش طبس نیوز متن بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی طبس به این شرح است:

سید الشهدا را کشتند، اسلام ترقی اش بیشتر شد. امام خمینی (ره)

کربلای حسین دوباره تکرار می‌شود. تکرار حقیقت ناله مظلوم و شقاوت و جهالت ظالم و طبق معمول ندیدن و نشنیدن صدای مظلوم. آن روز که امام حسین (ع) برای امر به معروف و نهی از منکر قربانی شد، سرهای عزیزانش نیز مانند راس مبارکش بریده و بر بالای نیزه‌های دشمن آویخته شد. شادمان بودند از اینکه حسین(ع) و یاران بی‌نظیرش را به اسم خارج شدگان از دین اسلام کشته‌اند، اما غافل از اینکه خود آن‌ها از دین خارج شده بودند و آن خارجی امام زمان آنان بود و سر از امام زمان خود جدا کردند. نه بهتر است بگوئیم غافل نبودند و  به فرموده امام حسین شکم هاشان از حرام پر شده بود و با ایمان به امام زمان بودن حسین (ع) او را کشتند زیرا که برای دنیای آنها مشکل ایجاد کرده بود چرا که باید او را فرمان می‌بردند اما آنان تنها حمایت زبانی می‌دانستند و فرمان‌پذیری نداشتند. امروز بعد از چندین هزار سال دنیای کفر دشمنی ساخته برای اسلام اما با نام اسلام که به همان اندازه زمان گذشته نادان است و جاهل. دشمنی ساخته تا با حماقت بی‌حد و اندازه‌اش دیوانه‌وار سر از کودکان شیعه جدا می‌کند، هتک حرمت‌ها به اسلام می‌کند و تهدید می‌کند و مانند زمان حسین آب را بر روی شیعیان علی می‌بندد. حال که در این روزهای سراسر غم و اندوه از بی‌حیایی کفاری که به نام اسلام هتک حرمت به اسلام می‌کنند هستیم به عنوان یک مسلمان، به عنوان یک ایرانی و به عنوان یک دانشجوی بسیجی نمی‌توانیم این‌همه بی‌حیایی و سنگدلی را تحمل کنیم پس به عنوان نمایندگانی از سوی ملت ایران اعلام می‌داریم که:

۱- یا حسین ما نه همان زینب و سجادیم که بتوانیم با بیان بلیغ و شیوای خود اسلام را نجات دهیم اما پیروان همان دو عزیز و شاگردان مکتب همان عباسیم که نگذاشت تا آخرین قطره خونش علم تو  بر زمین بیفتد، شاید کمی رنگ و بویمان تغییر کرده است، شاید کمی خانه هامان و درو دیوار شهرهامان بوی غربت و غریبگی گرفته است، شاید ظاهر و شکل و حجابمان به سمت دیگری متمایل شده است، اما ما همان انسان‌هایی هستیم که در بدو تولد،کودکانمان را با نام الله و محمد رسول الله آشنا می‌کنیم، همان مردمانی هستیم که همیشه ایستادن را با نام پدرت علی به فرزندانمان می‌آموزیم و همان ملتی هستیم که عطش تشنگیمان را جز با نام تو سیراب نمی‌کنیم. یا حسین ما همان نسلیم با همان عقاید، پس نخواهیم گذاشت اسلام ناب محمدی را که تو از جدت محمد و از پدرت علی آموخته‌ای و برای حفظ آن عزیزانت را فدا کرده‌ای به قیمت جان از ما بگیرند.

۲- اکنون که گروه داعش ملعون و خوک صفت در حال قتل عام مردم مظلوم عراق است جا ندارد که از کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی منطقه که خود را حامی حقوق بشر می‌دانند و ایران را تنها به علت آزاد نبودن فساد هم جنس بازی در کشورش متهم به ناقض حقوق بشر می‌دانند بپرسیم که چرا اکنون در برابر  این همه کشت و کشتار ساکتند و دم بر نمی‌آورند؟ آیا کشته شدن مردم مظلوم عراق از سوی عده‌ای خون‌خوار بی‌دین نقض حقوق بشر نیست؟ پس چرا سکوت اختیار کرده و هیچ نمی گویید؟ اعراب منطقه شما را چه شده که کشته شدن زنان و کودکان مظلوم و مسلمان عراق را می‌بینید و سکوت کرده‌اید؟ اگر مسلمانید و خون اسلام در رگ‌هاتان جاریست جا ندارد که از این مصیبت بزرگ فریاد برآورده و به کمک مسلمین عراق بشتابید؟ پس چرا و به چه دلیل سکوت اختیار کرده‌اید؟

۳- مسلمانان جهان آگاه باشید که دشمن هویت و دین و عقیده شما را هدف قرار داده است. هوشیار باشید که به فرموده ولی امر مسلمین جهان دشمن اصلی آن کسی است که درصدد بر هم زدن اتحاد بین سنی و شیعه است، دشمن اصلی آن کسی است که گروه های تروریستی را با انواع و اقسام سلاح‌ها و امکانات، حمایت تجهیزاتی و حمایت مالی می‌کند. پس آگاه باشید که برای بیرون رفتن از چنگ تروریست به دامان دشمنی بزرگتر دچار نشوید. ای مسلمین جهان آگاه باشید که اتحاد شما باعث بقا و حفظ اسلام خواهد شد ، نگذارید عده‌ای سلفی ملعون با کشت و کشتار به نام اسلام اتحاد مسلمین را بر هم زنند و بدانید همان که خداوند وعده داده است اتفاق خواهد افتاد و حق همیشه بر باطل پیروز است.

۴- به گروه ملعون و گرگ صفت داعش که خود را اسلامی می‌دانند و به فکر پلید خود قصد تاسیس دولت اسلامی را دارند هشدار می‌دهیم که ما ملت ایران همان ملتی هستیم که انقلابی عظیم با نام جمهوری اسلامی در جهان بر پا ساختیم، همان ملتی هستیم که در هشت سال دفاع مقدس در برابر تمام جهان ایستادیم و دفاع کردیم. پس این‌ها را به خاطر آورده و بدانید که گروه داعش برای ملت ایران مانند پشه‌ای است که با یک ضربه به هلاکت می‌رسد، پس به شما ملعونین هشدار می‌دهیم که درصدد نزدیک شدن و ضربه زدن به ایران نباشید که با خاک یکسان خواهید شد و همچنین این را بدانید که ما ملت ایران همان‌طور که از مردم مظلوم سوریه حمایت کرده‌ایم و آنان با اقتدار به پیروزی دست یافتند از ملت مظلوم و مسلمان عراق نیز حمایت کرده و می‌کنیم و امیدواریم که نوید پیروزی را نیز  از این کشور بشنویم، این را بدانید که مسلمانان پیروز بوده و خواهند بود و ما مسلمین جهان روزی پیروزی کل مسلمانان جهان را اعم از شیعه و سنی بر سران کفر جشن خواهیم گرفت و نماز شکر پیروزی را در مدینه اقامه خواهیم کرد.

۵- در پایان ما دانشجویان بسیجی طبسی آمادگی خود را برای جان فشانی در راه اسلام به ولی امر مسلمین جهان اعلام می‌داریم و این را اعلام
می‌کنیم که برای حفظ اسلام و مسلمین و برای دفاع از حرمین مطهر ائمه معصومین از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنیم و اگر ولی امر مسلمین جهان اشاره‌ای بکنند دوش بر دوش دیگر مسلمین به پیکار با کفر خواهیم پرداخت و تا نابودی کامل آن عقب نخواهیم نشست زیرا که ما ایمان داریم که بکشیم یا کشته شویم پیروزیم، چرا که ایمان داریم برای سپردن جهان به دست صاحب اصلیش امام عصر باید از خود بگذریم تا جهان را آماده ظهورش کنیم. انشاالله …

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان طبس

دیدگاهی در “گروه داعش برای ملت ایران مانند پشه‌ای است که با یک ضربه به هلاکت می‌رسد

  1. سلام
    ما همیشه پشتیبان ولایت فقیه خواهیم بود و اگر امر کند گروه داعش را از صحنه روزگار محو خواهیم کرد,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 3 =