سهم ۱۰ میلیارد تومانی شهرستان از ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم/ تاسیس دانشگاه فنی مهندسی تا سال آینده

دکتر عبدالله‌زاده گفت: سهم شهرستان طبس از اعتبارات ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم مبلغ قابل توجه ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در نظر گرفته شده است.

خبر طبس: دکتر عبدالله‌زاده گفت: سهم شهرستان طبس از اعتبارات ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم مبلغ قابل توجه ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبر طبس، دکتر محمدعلی عبدالله‌زاده نماینده طبس در جلسه شورای اداری شهرستان طبس گفت: خوشبختانه با فضای خوبی که در شهرستان ایجاد شده، همه فکر و ذکرشان توسعه شهرستان است.

عبدالله‌زاده از جمله اقدامات و پیگیری‌های انجام شده را حمل ۳ هزار تن علوفه به استان و توزیع به عشایر و دامداران، اعمال تعرفه برق مناطق گرمسیری، امکان بازنشستگی عشایر و روستاییان با حداقل ۹ سال سابقه پرداخت بیمه و بهره‌مند شدن آنان از مزایای بازنشستگی، خصوصی‌سازی و ایجاد معادن جدید، گاز رسانی به شهر عشق‌آباد و انجام لوله‌گذاری برای آن، پیگیری برای ایجاد دانشگاه فنی مهندسی زیر نظر دانشگاه دولتی بیرجند تا سال آینده و اخذ مجوز برای ایجاد دانشکده پرستاری برشمرد.

وی در خصوص اعمال تعرفه برق مناطق گرمسیری برای شهرستان بیان داشت: تفاوت در منطقه گرمسیری سه نسبت به چهار زیاد است و اگر خانواده‌ای در منطقه گرمسیری چهار، هزار کیلو وات برق در ماه استفاده کند تعرفه برق آن ۱۴۴ هزار و هفتصد و بیست تومان است و همین میزان مصرف در منطقه سه ۳۱ هزار تومان می‌باشد و این به معنای ۳۶۷ درصد تعرفه کمتر است.

نماینده شهرستان طبس در مجلس گفت: نیروگاه حرارتی به ۳۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه‌اندازی نیاز دارد.

عبدالله‌زاده سهم نمایندگان خراسان جنوبی از اعتبارات ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم را ۴۲ میلیارد تومان بیان کرد و افزود: سهم شهرستان طبس از این اعتبار مبلغ قابل توجه ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در نظر گرفته شده است.

در حاشیه این مراسم دکتر عبدالله‌زاده در پاسخ به خبرنگار خبر طبس در مورد جذب اعتبار برای نخبگان شهرستان بیان داشت: در دیدار با آقای ستار و استاندار خراسان جنوبی مقرر شد حق اعتباری را برای انجمن‌های علمی و مراکز رشد شهرستان تخصیص دهند، قول‌های خوبی داده شده و مبلغ ۲ میلیارد تومان به استان در این زمینه کمک خواهد شد که از آن سهمی به شهرستان طبس طی دو ماه آینده تعلق خواهد گرفت.

4 دیدگاه دربارهٔ «سهم ۱۰ میلیارد تومانی شهرستان از ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم/ تاسیس دانشگاه فنی مهندسی تا سال آینده;

  1. واقعا دستتون درد نکنه اقای دکتر عبداله زاده به جهت ارتقا سطح علمی شهرستان طبس

  2. دکتر عبدالله زاده واقعا کارش درسته باعث افتخار ه اقای دکتر دستت درد نکنه خسته نباشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + پنج =