مسئولین باید از جلسات غیر ضروری و پرداختن به حواشی بپرهیزند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در جلسه شورای اداری شهرستان بیان داشت: هر سازمان باید وظیفه خود را انجام دهد مسئولین از جلسات غیر ضروری و پرداختن به حواشی بپرهیزند و به منظور پویاسازی مجموعه‌ها، کارآمدی و مطالبه‌گری را در رأس کار خود قرار دهند.

خبر طبس: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در جلسه شورای اداری شهرستان بیان داشت: هر سازمان باید وظیفه خود را انجام دهد مسئولین از جلسات غیر ضروری و پرداختن به حواشی بپرهیزند و به منظور پویاسازی مجموعه‌ها، کارآمدی و مطالبه‌گری را در رأس کار خود قرار دهند.

به گزارش خبر طبس، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: امیدواریم بتوانیم یک جهش اساسی برای توسعه شهرستان داشته باشیم و حیف است که در این مقطع زمانی طبس نتواند جایگاه خود را پیدا کند.

هاشمی ضمن تشکر از عبدالله‌زاده نماینده طبس بیان داشت: روحیه تعهد و دلسوزی در مسئولین دستگاه‌های اجرایی وجود دارد ولی ساز و کارها خیلی ضعیف است و همگی باید دولت تدبیر و امید را سرلوحه کار خویش قرار داده و براساس رویکردهای آن در جهت آبادانی شهرستان بکوشیم.

وی تاکید کرد: هر سازمان وظیفه خود را انجام دهد مسئولین باید از جلسات غیر ضروری و پرداختن به حواشی بپرهیزند و به منظور پویاسازی مجموعه‌ها، کارآمدی و مطالبه‌گری را در رأس کار خود قرار دهند.

هاشمی گفت: مدیران باید در ترویج وفاق، دوستی و همدلی در شهرستان پیش‌قدم بوده و خدمت، تلاش صادقانه و شفافیت را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

وی با تاکید بر این که اگر مشکل اشتغال را حل نکنیم شهرستان به جایی نخواهد رسید گفت: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید برای کسانی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری کنند سهل بگیرند.

محمود جلالی نیز در اولین گزارش خود در جلسه شورای اداری شهرستان برگزاری آزمون‌های نمونه دولتی، برگزاری امتحانات نهایی و هماهنگ استانی به تعداد ۲۵ هزار ساعت در کل منطقه، برگزاری آزمون بزرگ ضمن خدمت فرهنگیان با شرکت ۸۵ هزار نفر از فرهنگیان را از اقدامات خود از زمان عهده گرفتن ریاست آموزش و پرورش طبس و معاونت مدیرکل برشمرد.

جلالی افزود: بزرگترین اتفاق برگزاری کنکور سراسری با حضور ۱۲۰۰ داوطلب که با همکاری همه دستگاه های شهرستان انجام شد و تشکر میکنم از معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس که در اولین فرصت جلسه شورای تامین را برای برگزاری این آزمون بزرگ تشکیل دادند و در نهایت با همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها توانستیم در فضای آرام و امن انجام بگیرد.

وی ادامه داد: کلاس های اوقات فراغت بالغ بر ۲۰ رشته، در کانون‌ها ثبت نام شده و هم‌اکنون در حال ادامه آن هستند.

جلالی ضمن تشکر از نماینده شهرستان اضافه کرد: از جمله اقداماتی که در دو هفته اخیر انجام شد ملاقات دکتر عبدالله‌زاده با مقام عالی وزارت بود که توانستیم مشکلات شهرستان را به سمع ایشان برسانیم.

رییس آموزش و پرورش طبس گفت: از جمله درخواست های ما از وزیر تاسیس مدرسه استعدادهای درخشان، درخواست دانشگاه فرهنگیان، دبستان دخترانه شاهد، مشکلات اعتباری شهرستان و کمک مالی که مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال برای پرداخت بدهی آب و برق و هزینه املاک اوقافی اختصاص داده شد.

دیدگاهی در “مسئولین باید از جلسات غیر ضروری و پرداختن به حواشی بپرهیزند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 8 =