برای لبیک به رهبر عزیزمان در دفاع از مردم غزه، جان خود را فدا می‌کنیم

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان طبس در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد: بار دیگر در روز قدس با رهبر فرزانه خود پیمان میبندیم که ما جوانان نسل سوم انقلاب هستیم و با تمامی وجود آماده ایم تا برای لبیک به رهبر عزیزمان در دفاع از مردم غزه ،جان خود را فدا کنیم.

خبر طبس: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان طبس در پیامی به مناسبت روز قدس اعلام کرد: بار دیگر در روز قدس با رهبر فرزانه خود پیمان میبندیم که ما جوانان نسل سوم انقلاب هستیم و با تمامی وجود آماده ایم تا برای لبیک به رهبر عزیزمان در دفاع از مردم غزه ،جان خود را فدا کنیم.

به گزارش خبر طبس متن بیانیه به این شرح است:

بسمه تعالی

روز قدس روز حیات اسلام است… امام خمینی (ره)

رمضان ماه پر برکت خداوند است ماهی است که در آن قرآن ،کتاب آسمانی و سراسر حکمت مسلمانان بر قلب پاک و رئوف خاتم پیامبران نازل شده است. ماهی است که در آن وفاداری، صبر، غیرت و مردانگی علی به نمایش گذاشته میشود.این ماه ، ماه عطوفت و مهربانیست ، ماه دستگیری از مظلوم و رسوائی ظالم است، شاید به همین علت بوده است که خمینی کبیر(ره)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیده است.روز قدس روزیست که تمامی ملت های آزادی خواه جهان فریاد مرگ بر اسرائیل را با تمام وجود سر می دهند.

اما امسال رمضان مردم غزه رمضانی خونین است رمضانی است که مردم مظلوم غزه ،کودکان و زنان غزه سحر و افطارشان جز توپ و خمپاره و خون و اشک و آه نیست. مردم مظلوم غزه هدف گلوله های گرگ زخم خورده ای قرار گرفته اند که از چندین ماه گذشته جز شکست چیزی عایدش نشده است.شکست مفتضحانه در سوریه، روبه رو شدن مقاومت ملت عراق در برابر گروه تروریستی داعش، همگی بهانه ای شده است برای حمله و کشتار وحشیانه مردم مظلوم غزه، بهانه ای شده است برای قتل عام کودکان و زنان بی گناه ،و چه کودکانه و مضحکانه است خشم آنان در برابر قدرت لا یزال الهی و استقامت و ایستادگی ملت مسلمان جهان.

اما از این مضحکانه تر رفتار ضد ونقیض دولت های حامی حقوق بشر است، امریکا و کشورهای عربی حامی آنان مخصوصا آل سعود که کشته شدن یک حیوان را در یک سوی جهان در بوق کرده و فریاد نقض حقوق بشر سر می دهند ، اکنون در برابر خون های ریخته شده کودکان معصوم غزه دم بر نمی آورند. قانون مداران بی قانونی که از قانون جز به عنوان وسیله ای برای رسیدن به خواسته های شوم و پلید خود استفاده نمی کنند.گرگ صفتانی که جز با دریدن انسان های بی گناه آرام نمی شوند . حال وقت آن نرسیده که تمامی مسلمانان جهان فریاد برآورند که ای اعرابی که دست دوستی به سوی دشمنان دراز کرده اید مگر نه این است که خداوند در کتاب آسمانیش ما و شما و تمامی انسان ها را به این سفارش کرده است که اگر در راه دین از شما یاری طلبیدند بر شما واجب است که آنها را یاری کنید. پس ایمانتان را به چه بهائی فروخته اید که گوش هایتان صدای مظلومانه کودکان را نمی شنود و چشم هایتان قطعه قطعه شده بدن های بی گناهان را نمی بیند. وای بر شما که طبل رسوائیتان بر زمین افتاده است و بی غیرتی و بی ایمانیتان بر همگان ثابت شده است. شما و آمریکا و اشغالگران اسرائیل بدانید روزی خواهد رسید که تمامی مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی با اتحادی بیش از پیش شما را زیر پای خود له خواهند کرد و از اسرائیل چیزی جز خاطره ای تلخ باقی نخواهد ماند.

اکنون ما دانشجویان بسیجی شهرستان طبس دوش به دوش دیگر مسلمانان جهان در روز قدس شرکت کرده و با تمام وجود فریاد مرگ بر ظالم سر خواهیم داد و از مردم بی دفاع غزه حمایت خواهیم کرد. بار دیگر در روز قدس با رهبر فرزانه خود پیمان میبندیم که ما جوانان نسل سوم انقلاب هستیم و با تمامی وجود آماده ایم تا برای لبیک به رهبر عزیزمان در دفاع از مردم غزه ،جان خود را فدا کنیم و به تمامی ظالمان جهان اعلام میکنیم که این را بدانید آن روز دیر نیست که تمام مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی نماز وحدت و شکرآزادی را در قدس عزیز خواهیم خواند. انشاالله

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 10 =