آغاز به کار هواپیمای مسافربری از چهارشنبه آینده/ هرگز وقت خود را در حواشی تلف نخواهم کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس طبس گفت: به هیچ وجه دنبال حاشیه‌سازی، پرداختن به حواشی نبوده و نخواهم بود و قدر فرصت‌ها و زمانی که در اختیارم هست می‌دانم و ترجیح می‌دهم تحت هیچ شرایطی، به جز خدمت‌گزاری، توسعه و عمران برای مردم طبس به چیزی دیگر نیاندیشم.

خبر طبس: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در جمع نمازگزاران طبس گفت: به هیچ وجه دنبال حاشیه‌سازی، پرداختن به حواشی نبوده و نخواهم بود و قدر فرصت‌ها و زمانی که در اختیارم هست می‌دانم و ترجیح می‌دهم تحت هیچ شرایطی، به جز خدمت‌گزاری، توسعه و عمران برای مردم طبس به چیزی دیگر نیاندیشم.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی طبس، سید جلال هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس، در بین خطبه‌های نماز جمعه این هفته  طبس که در آستان مقدس حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) برگزار گردید به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر و هفته دولت، ضمن گرامیداشت این ایام و همچنین آغاز دهه کرامت به گزیده‌ای از اقدامات و خدمات انجام شده دولت در شهرستان پرداخت.

فرماندار طبس گفت: بنده با کوله باری از تجربه توفیق پیدا کرده‌ام که در میان مردم طبس قرار بگیرم و فقط دنبال کار عمرانی و توسعه‌ای هستیم.

وی افزود: خدا را شاهد می‌گیرم که جهت رضای خدا و خدمت‌گزاری بی‌منت به بهترین آن‌ها که مردم طبس هستند کمر همت را در اینجا بسته‌ام و انتظار دارم که وحدت و همگرایی، دوستی و مودت، هر چند هست بیشتر اشائه پیدا کند.

وی با بیان این که در همین مدت کوتاه ما ثابت کردیم که مرد عمل هستیم افزود: به هیچ وجه دنبال حاشیه‌سازی، پرداختن به حواشی نبوده و نخواهم بود و قدر فرصت‌ها و زمانی که در اختیارم هست می‌دانم و ترجیح می‌دهم تحت هیچ شرایطی، به جز خدمت‌گزاری، توسعه و عمران برای مردم طبس به چیزی دیگر نیاندیشم.

فرماندار ویژه طبس گفت: شما شاهد بودید در مدت پنج ماه و البته در طول سال گذشته توسط دولت تدبیر و امید اقدامات موثری صورت گرفت که مشکلات به صورت مقطعی حداقل حل شد.

وی گفت: من دو روز گذشته هم در محضر معاون رئیس جمهور عرض کردم که ما در اینجا شاهد شرایط مناسبی در شهرستان طبس از جهت آب آشامیدنی، در شهر و روستا نیستیم. انصاف نیست که مردم طبس با این دین‌داری و حضور در صحنه، از شیرهای برداشت آب بردارند یا روستاییان با تانکر آب‌رسانی شوند.

وی ضمن تشکر از نماینده طبس در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه طبس بیان داشت: جهت رفع مشکل آب طبس اعم از آب شرب طبس و روستاهای آن و آب کشاورزی پیگیری‌های فراوانی در تهران و آبفای کشور در استان انجام دادیم.

وی افزود: باید ظرفیت سازی شود و در کوتاه مدت به ما قول اعتبار سه میلیارد تومانی داده‌اند ولی باید بحث آب طبس در کوتاه مدت و میان مدت به صورت اساسی و زیرساختی دنبال شود و ما تلاش کردیم که اقدامات اساسی انجام گیرد.

فرماندار ویژه طبس گفت: انصافا با تلاش همه و به ویژه آقای دکتر عبدالله‌زاده بحث تعرفه برق نهایی شد و مردم به حقوق خودشان رسیدند. موضوع اختصاص سهم دو درصدی از معادن طبس به توسعه شهرستان دارد عملیاتی می‌شود. بحث دانشکده پرستاری از اول مهر دانشجو خواهد گرفت. راه اندازی بیمارستان و اخیرا پلی کلنیک تخصصی تامین اجتماعی در دستور کار ما قرار گرفت و چندین جلسه در تهران و مرکز استان امور را پیگیری کردیم.

وی افزود: امسال اعتبار مناسبی از تملک دارایی برابر ۱۳۰ میلیارد ریال و از ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه، ۹۵ میلیارد ریال گرفتیم.

وی با اعلام خبر آغاز به کار هواپیمای مسافربری از چهارشنبه آینده گفت: ضمن تسلیت ضایعه دردناک سقوط هواپیمای مسافربری تهران-طبس به خانوادگان این عزیزان از دست رفته راه اندازی فرودگاه را پیگیری کردیم و از چهارشنبه آینده احتمالا ساعت دو و نیم ان‌شاءالله پرواز ماهان با هواپیمای یک‌صد نفره فوق‌العاده مطمئن کارش را در طبس آغاز خواهد کرد.

وی افزود: توسعه فرودگاه نیز در دستور کار قرار گرفته و قرار شده دو میلیارد تومان بین ما و تهران برای توسعه فرودگاه مورد تصویب قرار بگیرد. فرودگاه و راه آهن در واقع راه‌های اصلی توسعه هستند که در دستور کار ماست.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با بیان این که مدیران استانی و کشور باید بدانند که مردم طبس دست پیش دیگران دراز نمی‌کنند بیان داشت: ما باید وضعیت اشتغال را اینجا فراهم کنیم، جوان‌های ما اینجا بمانند و این وضعیت شهرک صنعتی درخور طبس نیست.

وی اضافه کرد: این وضعیت اشتغال و فاصله ما با مراکز استان‌ها ما را نباید از قافله توسعه و اشتغال عقب بیندازد، جوان‌های ما در آینده به نصیحت‌های ما توجه نخواهند کرد و آنان اینجا نان و مسکن می‌خواهند، اینجا را دوست دارند و باید شرایط را برای آن‌ها مهیا بکنیم.

هاشمی گفت: علی رغم اینکه تائید می‌کنم در نظام مقدس جمهوری اسلامی، اقدامات اساسی و خوبی برای این منطقه انجام گرفته است ولی حداقل ده تا پانزده سال از قافله توسعه در این منطقه عقب افتاده‌ایم.

وی با بیان این که من از شما خواهش می‌کنم گوشتان به حواشی بدهکار نباشد تاکید کرد: من از شما خواهش می‌کنم اگر طبس را می‌خواهید هرکس بر طبل اختلاف می‌کوبد جلوی او را بگیرید، نگذارید بین صفوف به هم فشرده شما فاصله ایجاد شود، چرا که شما از قافله توسعه عقب خواهید ماند.

وی با بیان این که ما وضعیت درمانی مناسبی نداریم این سوال‌ها را عنوان کرد: چرا مادران عزیز ما باید در راه‌ها دچار گرفتاری شوند؟ چرا بیمارستان‌های ما پزشکان متخصص نداشته باشند؟ چرا راه‌های طولانی ما اعتبارات مناسب نگیرند و مطمئن نشوند؟ چرا دانشگاه‌های مجهز در این شهر دایر نشود؟ و چرا مشکل بیکاری در این شهر حل نشود؟ و چرا این چهره زیبای طبس با این نخل‌ها و با این معنویت زیبا‌تر نشود؟

وی سپس گفت: توسعه فقط و فقط در گرو همگرایی و در گرو وحدت است و گوش من به عنوان مدیر سیاسی تحت هیچ شرایطی بدهکار این حرف‌های حاشیه‌ای نیست و اگر ببینم خدای نکرده در دراز مدت قرار است که وقت من به حواشی تلف شود ترجیح خواهم داد کنار آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا‌(ع) به کار بپردازم.

هاشمی گفت: کار ما سنگین است و فرصت بیهوده نداریم، مدیران ما باید تقویت و کارآمد شوند، مدیران ما باید پاسخگو باشند.

وی اضافه کرد: این که فقط آدم‌های خوب باشند کافی نیست بلکه باید در تهران و مرکز استان دنبال بودجه راه بروند.

فرماندار ویژه طبس با بیان این که من اگر مدیری را در این حاشیه‌ها ببینم به سختی با او برخورد خواهم کرد گفت: مدیران ما باید دنبال بودجه، اعتبار و دنبال ساخت و ساز بروند. دنبال کارهای عمرانی منطقه بروند.

وی در پایان گفت: ما به عنوان دولتی‌ها باید سعه صدر داشته و نقدپذیر باشیم و در عین حال با شفافیت و قاطعیت کارم را تعقیب خواهم کرد با شفافیت و قاطعیت و توکل بر خداوند متعال در دستور کارمان هست و مطمئن هستم با حمایت و مشارکت مردم خوب طبس موفق خواهیم شد و شهر زیباتری را خواهیم ساخت.

11 دیدگاه دربارهٔ «آغاز به کار هواپیمای مسافربری از چهارشنبه آینده/ هرگز وقت خود را در حواشی تلف نخواهم کرد;

  1. احسنت و درود بر عزم راسخ فرماندار انشا الله که با صحبتی که فرمودند همه به حواشی پشت کنند و دنبال انجام کار زیربنایی باشند

  2. بسم الله الرحمن الرحیم * غلام همت آنم که زیر چرخ کبود*** ز هرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است * مطالب طرح شده توسط جناب آقای هاشمی باعث خوشحالی هر شهروند طبسی می شود.متاًسفانه من نایل به زیارت ایشان نشده ام ولی از مشی و روش ایشان دورادور و از طریق اخبار و شنیده ها آگاهم.بنظر می رسد که فرماندار محترم اراده حل مشکلات طبس را دارند. و من در جوار حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام دعاگوی ایشان و همه همشهریان و عموم ایرانیان و مسلمانان می باشم.* ولی به عنوان یک طبسی که عمری را در این شهر و با مردنش و مسئولینش و افکار و تعصبات و…حاکم بر آن گذرانده ام، بخوبی می دانم که این طی کردن این راه بدون همراهی و هم رایی مردم و مسئولینی که تعلقات و تعصباتشان را برای خدا و برای راحتی و آرامش خودشان در روز هولناک قیامت کنار بگذارند آسان نخواهد بود . در مملکت ما رسم بر این است که بسیاری از مردم قبلاً اسیر تعصبات و بالطبع و بالتبع تصمیمات خود می شوند و طبعاً و تبعاً از سخنان رهبران و مسئولین همان می شنوند که دوست دارند بشنوند. نه آنچه آن رهبر و مدیر می گوید و می خواهد. و این مصداق آب در هاون کوبیدن است.مروری بر اصل خبر (صحبت های فرماندار محترم در نمازجمعه ) و اولین دیدگاهی که توسط ” محسن ” عزیز ارائه گردیده ، نشان از آچه دارد که عرض کردم.من الله التوفیق و علیه التکلان . والسلام.

    1. سلام
      گروهی رامی شناسم که در طبس جزو گروه مخالف هستند هرچیزی که گفته می شود انها برعکس ان عمل می کنند این اختلافات تا به انجا رسیده که وجوهات دینی مثل خمس وزکات خود را به کسانی می دهند که نماینده مثلا فلان شخص در…است این افراد پولها ووجوهات دینی را که باید در شهرستان ومنطقه طبس خرج شود رابه دیگر شهرستانها واستانها می فرستند ودران شهر ها خرج مصالح امور ان شهر ها می شود در صورتی که یک کاسب یا کشاورز اگر درامد اضافی از مال خود بالا اورد انرابه مجتهد یانماینده مذهبی همان شهر تقدیم می کند تا ان وجو هات در همان شهر به مستمندان فقیران یتیمان وخرج مسائل مذهبی ان شهر شودولی دراصل گروه های مخالف با برهم زدن جامعه خود رانماینده اشخاص دیگری قرار می دهند وپولهای ما طبسی ها را از شهر خارج می کنندبه نظر شما خوانندگان محترم ایا این عمل درست است؟

  3. به عمل کار برآید به سخنرانی نیست انشا ا… که عمل خواهند کرد اگر عمری باقی باشد نتیجه را خواهیم دید

  4. سلام
    صحبت های فرمانداررادربین دو نماز جمعه شنیدم واقعا از صحبت های ایشان لذت بردم وفهمیدم بااینکه فرماندارشهرمان بومی شهر مانیست ولی درد ومشکلات طبس رابه خوبی درک کرده است فرماندار ما به راستی گره تمام مشکلات را دربازکردن وازبین بردن اختلافات دیده اند که چه خوب دیده اند اختلافاتی که اگر از بین بروند یک ملت متحد شده و به یک هدف درست حرکت می کنند متاسفانه هر کسی در طبس ساز خود را می زند واگر بتواند از اب گل آلود ماهی می گیرندوچون سود خود رادراین کار می ببینند گروهی رابه دور خود جمع می کنند تابااستفاده از اختلافات سود هنگفتی به جیب بزنند خداراشکر که این افراد دستشان از مراکز دولتی دور است واگرنه خیانت های انها واختلاس هایشان ابروی نظام رامی برد وتنهاکسی که اینجا ضرر شدیدی می کرد مردم مستضعف وباایمان طبس بودند من برای فرماندار ارزوی موفقیت می کنم وامیدوارم دست ها پاها زبانها وافکار پشت پرده سد راه ایشان نشود وایشان را به مقصد راستین برساند

    1. پس فهمیدیم که آنهایی که باعث تفرقه می شوند در مراکز دولتی نیستند و تمام دولتی ها با هم متحدند پس چرا این دولتی ها که باهم متحدند تا حالا هیچ کاری نکردند (مواظب باش تو حرف زدنت آبروی نظام رو نبری)

      1. جناب اقای ناشناس سلام
        کسانی که درمراکز دولتی هستند انسانهای شریف وزحمت کشی هستند انها حقوق بگیر دولتند وزیاد نمی توانند درمسائل جامعه واختلافات دخالت کنندکسی باید باشد تا انها را متحد ویکپارچه کند واگر بخواهند کاری کنند باید از سمت مسئول بالاتر خود چنین کاری انجام شود اینکه جناب فرماندار در خطبه های نماز جمعه صحبت هایی کردند بخاطر همین بوده است زیرا بالاتر از فرمانداری در شهر ما کس دیگری نیست انشاءالله فرماندارباقدرتی که دراختیار دارند جلوی اختلافات چه درمراکز دولتی باشد یادر قشرهای دیگرجامعه برخورد کند تا حداقل شهر ما از مدت زمانی که بخاطر اختلافات عقب افتاده بتوانند جبران کنند واز ان هم جلوتر بروند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + چهارده =