داعش دست‌پرورده اروپا و آمریکا است

امام جمعه طبس گفت: آمریکا و اروپا با هم متحد شده‌اند که علیه داعش اقدام کنند اما همه دنیا می‌دانند که داعش دست‌پرورده خود آن‌ها است.

خبر طبس: امام جمعه طبس گفت: آمریکا و اروپا با هم متحد شده‌اند که علیه داعش اقدام کنند اما همه دنیا می‌دانند که داعش دست‌پرورده خود آن‌ها است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حجت‌الاسلام ابراهیم مهاجریان مقدم امام جمعه طبس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر، یکی از نشانه‌های انسان‌های باتقوا را قناعت نفس برشمرد و گفت: انسان‌های باتقوا نفس‌شان قانع است و نسبت به مال دنیا حریص نیستند البته نسبت به عبادت و بندگی خدا و تحصیل علم و دانش حرص و ولع دارند که در این مورد حرص و ولع ممدوح است.

امام جمعه طبس با اشاره به عارضه کسالت مقام معظم رهبری گفت: در این رابطه دشمنان داخلی و خارجی و ضدانقلاب دنبال این بودند که موضوع را بزرگ جلوه دهند و  روحیه مردم را تضعیف کنند و به شایعه پراکنی بپردازند.

وی افزود: رادیو بی‌بی‌سی و سایر رسانه های ضدنظام به دروغ اعلام کردند که رهبر ایران در حال کما است اما با درایتی که مقام معظم رهبری در همه امور دارند دفتر ایشان قبل از آن که خبرگزاری‌ها خبر کسالت ایشان را اعلام کنند در سایت ایشان خبر را اعلام کرد و بعد هم مقام معظم رهبری وقتی خواستند به بیمارستان تشریف ببرند خودشان اعلام کردند که این کسالت عادی و معمولی است و جای نگرانی نیست.

حجت‌الاسلام مهاجریان مقدم با بیان این که رهبر انقلاب در یک بیمارستان عمومی مورد عمل جراحی قرار گرفتند گفت: این یک درس برای مسئولان و همه ما است که دنبال تشریفات و رفاه نباشیم و به تشکیلات درمانی کشورمان اطمینان داشته باشیم.

امام جمعه طبس با اشاره به برگزاری سمینار ۱۶ استان کشور در مشهد مقدس با موضوع اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با حضور شخصیت‌های علمی و پژوهشی کشور اظهار کرد: اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی به عنوان شعار نباید بماند بلکه باید ابعاد آن باز شود و به مرحله اجرا برسد همانطور که مقام معظم رهبری در این رابطه تاکید کردند.

امام جمعه طبس در بخش دیگری از سخنات خود با اشاره به جنایات گروه داعش در منطقه بیان داشت: جنایات گروه داعش آنقدر اوج گرفته است که حتی کسانی که آن‌ها را تربیت، تجهیز و پشتیبانی کرده‌اند و به کشور‌های اسلامی فرستاده‌اند که مسلمانان و بچه‌ها را بکشند امروز صدای خود آن‌ها هم از این موجود نامشروع‌شان درآمده است و آقای اوباما رئیس جمهور آمریکا هم گفته است که با داعش باید مبارزه کرد.

وی افزود: در طول بیش از یک سال انسان‌های زیادی توسط این گروه در سوریه و جاهای دیگر کشته شدند ولی این‌ها محکوم نکردند اما هنگامی که در چندی پیش یک خبرنگار آمریکایی توسط این گروه سر بریده شد آقای اوباما دادش درآمد که داعش دین ندارد!

وی بیان داشت: آمریکا و اروپا با هم متحد شده‌اند که علیه داعش اقدام کنند اما همه دنیا می‌دانند که داعش دست‌پرورده خود آن‌ها است و به ایران هم پیشنهاد دادند که جهت مبارزه با داعش به ما بپیوندد ایران هم اعلام کرد که ما همیشه با تروریسم مبارزه کردیم و می‌کنیم قربانی تروریسم هم هستیم اما در دام شما قرار نمی‌گیریم.

سالروز شهادت شهید شیخ محمد اندرزگو و شهادت شیخ عبدالکریم حائری یزدی مؤسس حوزه علمیه قم، گرامیداشت یاد کشته‌شدگان حادثه زلزله طبس در سال ۱۳۵۷، سالروز کشتار مردم فلسطین به دستور شاه حسین اردنی و همچنین سالروز کشتار آنان در اردوگاه صبرا و شتیلا توسط صهیونیست‌‌های جنایتکار، سالروز بزرگداشت محمد شهریار و روز شعر و ادب فارسی، سالروز زیارتی مخصوص امام رضا(ع) ۲۳ ذیقعده، هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی از جمله مناسبت‌های این هفته بود که امام جمعه طبس به آن‌ها اشاره کرد.

شایان ذکر است نمازگزاران جمعه طبس به شکرانه سلامتی رهبر انقلاب بعد از نماز جمعه نماز شکر اقامه کردند.

دیدگاهی در “داعش دست‌پرورده اروپا و آمریکا است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + شش =