حسین مرتضوی به عنوان بخشدار جدید بخش دستگردان طبس منصوب شد

صبح امروز طی مراسم تودیع و معارفه، حسین مرتضوی به عنوان بخشدار بخش دستگردان طبس منصوب و از زحمات سیداحمد حقانی‌ثانی بخشدار پیشین تقدیر شد.

خبر طبس: صبح امروز طی مراسم تودیع و معارفه، حسین مرتضوی به عنوان بخشدار بخش دستگردان طبس منصوب و از زحمات سیداحمد حقانی‌ثانی بخشدار پیشین تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه بخشدار بخش دستگردان طبس برگزار شد.

در این مراسم حسین مرتضوی به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی شد.

سید احمد حقانی‌ثانی بخشدار پیشین دستگردان به بیان گزارش عملکرد خود در طول سه سال خدمتش پرداخت.

سید جلال هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: در برنامه‌ریزی‌ها باید زیر ساخت‌ها و بسترهای لازم برای ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان طبس و شهر عشق‌آباد به طور جدی دنبال شود.

فرماندار ویژه طبس از تلاش‌ها و اقدامات مجدانه حقانی تقدیر و تشکر کرد و برای وی در سنگر بعدی خدمتش آرزوی توفیق نمود.

معاون استاندار در پایان ضمن تبریک انتصاب مرتضوی بیان داشت: با سابقه و شناختی که از مرتضوی دارم امیدوارم سیاست‌های دولت تدبیر و امید را در دستور کار خود قرار دهد و با عزم ملی و مدیریت جهادی بتواند اقدامات موثری را در منطقه انجام دهد.

حسین مرتضوی بخشدار دستگردان نیز با تشکر از حسن اعتماد معاون استاندار و فرماندار طبس عنوان کرد: ان‌شاء‌الله بتوانیم با عزم ملی و مدیریت جهادی و با وفاق و همدلی و با حرکت در جهت رویکردهای دولت تدبیر و امید در جهت رفع محرومیت‌های این منطقه گام برداریم و شهری نمونه و موفق بسازیم.

ثقفی مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی که به منظور افتتاح رسمی فرستنده دیجیتال ایستگاه شهر عشق‌آباد به این شهر سفر کرده بود در این مراسم بیان داشت: توجه به مخاطب و تلاش در جهت رضایت مخاطبین از مهم‌ترین موضوعات و سیاستهایی است که توسط صدا و سیما دنبال می‌شود و در این راستا نیز در صدا و سیمای استان اقدامات خوبی انجام شده است.

شایان ذکر است پس از انجام مراسم تودیع و معارفه بخشدار دستگردان، فرستنده دیجیتال ایستگاه عشق‌آباد نیز به طور رسمی افتتاح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هفت =