ماموریت اشرفیان در شهرداری طبس تمدید شد

در جلسه اخیر اعضای شورای اسلامی شهر طبس با توجه به پایان رسیدن دوره یکساله ماموریت مهندس اشرفیان به عنوان شهردار در طبس اعضا ضمن اعلام رضایت از فعالیت وی، ماموریت او را به عنوان شهردار طبس تمدید نمودند.

خبر طبس: در جلسه اخیر اعضای شورای اسلامی شهر طبس با توجه به پایان رسیدن دوره یکساله ماموریت مهندس اشرفیان به عنوان شهردار در طبس اعضا ضمن اعلام رضایت از فعالیت وی، ماموریت او را به عنوان شهردار طبس تمدید نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، در جلسه اخیر اعضای شورای اسلامی شهر طبس با توجه به پایان رسیدن دوره یکساله ماموریت مهندس اشرفیان به عنوان شهردار در طبس اعضا ضمن اعلام رضایت از فعالیت وی، ماموریت او را به عنوان شهردار طبس تمدید نمودند.

از دیگر مصوبات این جلسه انجام مطالعات، کار کارشناسی و اولویت‌بندی طرح‌های پیشنهادی المان میدان زغال‌سنگ که از محورهای اصلی ورودی به مرکز شهرستان می‌باشد، بود.

همچنین اعضا با تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه پارک شهر(خندق) و پیشنهاد شهردار مبنی بر نامگذاری برخی از معابر پارک مذکور به نام مشاهیر بومی و ملی مقرر کردند شهرداری نسبت به ارائه اسامی مشاهیر مربوطه به شورا جهت اتخاذ تصمیمات مناسب اقدام نماید.

در بخش پایانی مصوبات جلسه اعضای شورای اسلامی شهر طبس آمده است: نظر به افزایش جمعیت شهر و تعداد اعضای شورای اسلامی شهر طبس از ۵ عضو به ۷ عضو و به تبع آن افزایش نیافتن تعداد اعضای شورای اسلامی شهرستان مقرر گردید مکاتبه لازم با نهادهای مربوطه جهت افزایش یک به دو نماینده از شورای اسلامی شهر طبس اقدام لازم صورت پذیرد.

2 دیدگاه دربارهٔ «ماموریت اشرفیان در شهرداری طبس تمدید شد;

  1. از اینکه می مانی متشکریم بمان ونشان بده اگر کسی بخواهد به مردم و جامعه خدمت کند حتما می تواند دست حق همراهتان باد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 3 =