آیت الله مهدوی کنی درعرصه دفاع ازکیان دین گام های ستودنی برداشت

حجت الاسلام والمسلمین بابائیان گفت: آیت الله مهدوی کنی از سنین نوجوانی وارد عرصه دفاع از کیان دین شد و در این مسیر گام های ستودنی برداشت.

خبر طبس:حجت الاسلام والمسلمین بابائیان گفت: آیت الله مهدوی کنی از سنین نوجوانی وارد عرصه دفاع از کیان دین شد و در این مسیر گام های ستودنی برداشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی طبس (طبس نیوز)، صبح امروز طی مراسمی یادوخاطره آیت الله مهدوی کنی در طبس گرامی داشته شد.

حجت الاسلام والمسلمین بابائیان در آیین گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله مهدوی کنی که با حضور قشرهای مختلف مردم و مسوولان در مسجد صاحب الزمان طبس برگزار شد، افزود: این عالم برجسته از سنین نوجوانی وارد عرصه دفاع از کیان دین شد و در این مسیر گام های ستودنی برداشت.

وی ادامه داد: این شخصیت والامقام در زمان حیات امام خمینی(ره) با تمام وجود همگام و همراه انقلاب و نهضت امام راحل(ره) بود که پس از ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، در کنار رهبری معظم انقلاب قرار گرفت و به اسلام و نظام اسلامی خدمات ارزشمندی ارائه داد.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: امروز روحانیت باید شاخصه های مهم این عالم برجسته را الگو قرار دهد و مانند ایشان عمل کند.

وی گفت: در عصر غیبت، دفاع از حریم ولایت مهم بوده و باید به این امر مهم جامه عمل پوشاند.

در این آیین معنوی قشرهای مختلف مردم و مسوولان با عزاداری در سوگ سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ، یاد وخاطره مرحوم آیت الله مهدوی کنی را گرامی داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 4 =