حاشیه‌‌هایی از نشست همگرایی اصولگرایان خراسان جنوبی/ حضور امام جمعه به همراه فرماندار سابق از طبس در این نشست/ +عکس

نشست هم‌اندیشی و همگرایی اصولگرایان خراسان جنوبی سه‌شنبه شب در حوزه علمیه بیرجند با حضور سیدرضا تقوی رئیس ستاد همگرایی اصولگرایان کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس(طبس نیوز) به نقل از فارس، نشست هم‌اندیشی و همگرایی اصولگرایان خراسان جنوبی سه‌شنبه شب در حوزه علمیه بیرجند با حضور سیدرضا تقوی رئیس ستاد همگرایی اصولگرایان کشور برگزار شد.

این جلسه حواشی خواندنی نیز داشت:

*حضور مدیران دولتی در نشست اصولگرایان بسیار کم‌رنگ بود به گونه‌ای که تعداد آنان به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسید. این در حالی است که اصولگرایی بارها و بارها مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفته است.

*اغلب اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند در جلسه حضور داشتند. عکاسان خبری تصاویر حضور سیده‌زهرا حسینی، فاطمه‌زهرا هلال‌بیرجندی و مرتضی یزدان‌شناس را ثبت کردند.

*اغلب ائمه جمعه استان در جلسه حاضر بودند. امام جمعه طبس به همراه فرماندار سابق این شهرستان در جلسه حضور داشت.

*حضور کم‌رنگ سران تشکل‌های اصولگرا در جلسه مشهود بود. بیشترین اعضای شرکت‌کننده در بین تشکل‌های سیاسی از حزب مؤتلفه اسلامی بودند.

*از دانشگاه‌های استان نیز حضور مسئولان دانشگاه آزاد پررنگ‌تر بود. البته تعدادی از اعضای هیئت دانشگاه دولتی هم حضور داشتند. رئیس دانشگاه آزاد بیرجند در حین سخنرانی سیدرضا تقوی جلسه را ترک کرد.

*تعداد روحانیون حاضر در جلسه حدود ۵۰ نفر بود. البته تعداد بانوان نیز همین تعداد بود.

*بسیاری از برگزارکنندگان جلسه انتقاد داشتند که چرا زمینه حضور شخصیت‌هایی از قبیل آیت‌الله عبادی، نماینده سابق مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی، در جلسه فراهم نشده است.

* سیدمحمدحسین زینلی نماینده سابق مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی که هم‌اکنون مدیرعامل شرکت کویرتایر بیرجند است نیز کمی‌ با تاخیر وارد جلسه شد که مورد استقبال برخی روحانیت از جمله امام جمعه درمیان قرار گرفت.

*در این جلسه آقایان و خانم‌ها دیانی، تابعی و هلال‌بیرجندی به نمایندگی از اقشار مختلف اصولگرایی سخنرانی کردند. البته بنا بود آقایان وردی و نظریان نیز به ارائه مطلب بپردازند که وقت به آنان نرسید.

*هیچ‌کدام از سخنرانان به مسائل استان به صورت جامع اشاره نکردند. یکی از انتقادات جدی جمع حاضر همین مطلب بود.

*تیم حفاظت امام جمعه بیرجند به برخی عکاسان اجازه نزدیک شدن به میهمانان اصلی همایش را نداد.

عکس: رسا نیوز

4 دیدگاه دربارهٔ «حاشیه‌‌هایی از نشست همگرایی اصولگرایان خراسان جنوبی/ حضور امام جمعه به همراه فرماندار سابق از طبس در این نشست/ +عکس;

    1. برادر عزیز غلامرضا بجای فکر کردن نسبت به این موضوعات کوچک تشکر کن که حضور داشتند علت دیسک کمر ایشان است نه تکبر ایشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 14 =