مانع بازگشت به یزد ,در استان یزد است/ برخی جنگ داخلی به راه انداخته‌اند

دکتر عبدالله‌زاده با تاکید بر این که مانع بازگشت به یزد در استان یزد است تصریح کرد: برخی جنگ داخلی به راه انداخته‌اند و مشخص است هدفشان الحاق یا انتزاع نیست و به جای این که به مسئولین استان یزد فشار بیاورند که می‌گویند طبس را نمی‌خواهیم به نماینده خودشان فشار می‌آورند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس(طبس نیوز)، محمدعلی عبدالله‌زاده نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران در خصوص الحاق و انتزاع به استان یزد اظهار داشت: متاسفانه این مسئله محملی شده برای بهره‌برداری جریانات گروهی و حزبی و ما این موضوع را قبول نداشته و نداریم و به دنبال خواست مردم و نه احزاب و گروه‌ها هستیم.

وی افزود: در موضوع الحاق و انتزاع که به خواسته مردم و با هماهنگی وزارت کشور و استان با برگزاری نظرسنجی ۷۸ درصد از مردم طبس خواستار برگشت به استان یزد بودند.

وی ادامه داد: پس از انجام نظرسنجی طی نامه‌ای وزیر کشور از هر دو استان نظرشان را استعلام کرد اما به شدت استان یزد از بازگشت طبس به این استان مخالفت کرده است و نامه‌های مرتبط با این موضوع موجود است و هم نمایندگان استان یزد و هم استاندار یزد مخالف هستند.

دکتر عبدالله‌زاده با تاکید بر این که مانع الحاق به یزد در استان یزد است تصریح کرد: برخی جنگ داخلی به راه انداخته‌اند و مشخص است هدفشان الحاق یا انتزاع نیست و به جای این که به مسئولین استان یزد فشار بیاورند که می‌گویند طبس را نمی‌خواهیم به نماینده خودشان فشار می‌آورند و مشخص است این افراد دنبال اهداف دیگری هستند.

وی افزود: برخی میخواهند از این موضوع بهره‌برداری سیاسی بکنند و از این دست افراد را در انتخابات آینده خواهید دید اما بدانید که همه این ها بازی سیاسی است.

وی با بیان اینکه من حرمت مردم طبس را نگه می‌دارم گفت: من نماینده مردمی هستم که برای من این مردم حرمت دارند و این طور نیست که ما به استان یزد التماس کنیم که بیایید ما را بگیرید و بلکه ما باید طبس را به جایگاه واقعی خود ارتقاء دهیم.

وی تصریح کرد: تعجب می‌کنم از افرادی که حاضر هستند برویم التماس کنیم و می‌گویند کارهای توسعه‌ای شهرستان بماند و هیچ کاری انجام نشود و فقط ما را ببرید به استان یزد حتی با التماس و من به عنوان نماینده مردم هر کس که می‌خواهد خوشش بیاید یا خیر چنین کاری را نمی‌کنم.

وی افزود: مردم بازگشت به یزد را می‌خواهند اما باید شان مردم رعایت شود و هر چیزی ارزشی دارد و وقتی از آن گذشت دیگر بی ازرش می‌شود.

5 دیدگاه دربارهٔ «مانع بازگشت به یزد ,در استان یزد است/ برخی جنگ داخلی به راه انداخته‌اند;

  1. مگر استانداری یزد این حرف که ما طبس را نمی خواهیم را به شدت تکذیب نکرده است . واقعا که…………

  2. با سلام در مد ت ۱۱ سال جزو استان یزد براستی در خصوص بازسازی و توسعه راهها که مهمترین زیربنای این شهرستان میباشد ایا کاری انجام شده است /////// اما ا میدوارم که که مسولین این استان بتوانند کاری برای این شهرستان کویری انجام بدهند

  3. ضمن تشکر از اقای عبدالله زاده منم میخوام بگم
    خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد
    خواهان کسی باش که خواهان تو باشد
    بیاییم به فکر شهر مان باشیم
    همشهری فقط اتحاد اگر دلسوز شهری هر استانی باش به هدفت می رسی اگر دلسوز و متحد با دیگران باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + دو =