جریانات معاند نظام و فتنه گران جایی در دل مردم ندارند

امام جمعه طبس در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت ۹ دی گفت: مردم ایران اسلامی در فتنه ۸۸ چهره‌های معاند نظام را شناسایی کردند و جریانات معاند نظام و فتنه‌گران جایی در دل مردم ندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس( طبس نیوز)، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت پنجمین سالگرد نهم‌دی‌ماه در دفتر نهاد امامت جمعه، با حضور امام جمعه دیهوک و برخی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.

امام جمعه طبس در این جلسه اظهار داشت: آنچه مورد تأکید است درس‌ها و پیامدهای حماسه نهم دی می‌باشد که با توجه به نیازهای امروز جامعه اسلامی باید تبیین شود.

حجت‌الاسلام مهاجریان‌مقدم با اشاره به اینکه تاریخ انقلاب ما سراسر حماسه است افزود: هر گاه مردم در صحنه حضور یافته‌اند فتنه‌ها را خاموش و نظام را بیمه و دشمنان را مایوس کرده‌اند.

وی از حماسه نهم دی ماه به عنوان یک حماسه فراموش نشدنی یاد کرد و گفت: حضور مردم همواره توانسته انقلاب اسلامی را در تمام عرصه‌ها از جمله تحریم‌ها و جنگ‌های روانی دشمن بیمه کند و ما مسئول هستیم که این حضور مردم را در صحنه نگه داریم.

امام جمعه طبس اظهار داشت: فتنه ۸۸ به گونه‌ای طراحی شد که کسانی را به صحنه آورد و شعارهایی نیز دادند و برای مردم ایجاد شبهه کردند و بعضا برایشان تشخیص حق از باطل مشکل شد و در عاشورای همان سال نیز حرکات ننگین و ددمنشانه‌ای از آنان سر زد که قلب هر ایرانی مسلمان شیعه‌ای را به درد آورد.

وی افزود: وقتی چهره واقعی آنان برای مردم روشن شد احساسات مردم خدشه‌دار شد و با بصیرت افزایی که رهبری انقلاب داشتند عملا فتنه‌ی فتنه گران به زباله‌دان تاریخ پیوست.

امام جمعه طبس تاکید کرد: می‌بایست ۹ دی ماه به عنوان یکی از ایام‌الله گرامی داشته شود و سال به سال اقدامات صورت گرفته برای مردم تشریح گردد تا تاریخ دیگر در فتنه تکرار نشود.

حجت‌الاسلام مهاجریان‌مقدم به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت : جریانات معاند نظام همیشه منتظر فرصتی بوده‌اند و هستند که سوء‌استفاده کنند و برگزاری مراسماتی همانند ۹ دی می‌تواند بر بصیرت مردم افزوده و جریانات و چهره‌های فتنه‌گر را منزوی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − سه =