لعنت خدا بر تفکری که آقا و سرور یک میلیارد مسلمان جهان را مورد هجمه فرهنگی خود قرار می‌دهد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان طبس با صدور بیانیه‌ای توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم(ص) را به شدت محکوم کرده و خواستار اتحاد مسلمانان در محکومیت این اقدام توهین‌آمیز شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، متن بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان طبس در اعتراض به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم(ص) بدین شرح است:

درود و سلام به ساحت مقدس رسول مهربانی و اخلاق، رسول علم و عدالت، پیام آور کامل‌ترین دین خدا، رسولی که تمامی ادیان الهی اعم از یهود و نصارا نام بلند و پرآوازه‌اش را در کتب آسمانی خود آورده و نوید آمدنش را از هزاران سال پیش به جهانیان داده بودند و اما لعنت و نفرین بر سنگ‌دلان و بی‌دینانی که چشم دیدن نام پرآوازه محمد (ص) را نداشته و ندارند و لعنت خدا بر تفکری که آقا و سرور یک میلیارد مسلمان جهان را مورد هجمه فرهنگی خود قرار می‌دهند.

دشمنان دین مبین اسلام اگر چه شیطان صفتند و مکار اما به گفته قرآن از احمق‌ترین انسانهایند.

اینان در خیال خام خود چه اندیشیده‌اند؟ آیا اسلام را همانند دین‌های تحریفی خود می‌دانند که با اقداماتی احمقانه از هم بپاشد؟ زهی خیال باطل…

بگذارید بتازند به همه مقدساتمان، آیا جز این است که با این حماقت‌ها مرگ خود را نزدیک می‌کنند و صدای حقیقت اسلام را به گوش همگان می‌رسانند. جز این است که با حماقت‌های بی‌شرمانه خود اتحاد مسلمین را بیش از پیش کرده و مسلمانان را بیدار‌تر از همیشه به پیکار با خود ترغیب می‌کنند…

اکنون که چندمین باری است که مزدوران و بی‌دینان و کفار و کسانی که ادعای حقوق بشرشان گوش فلک را کر کرده است پا روی مقدسات مسلمین جهان گذاشته‌اند و به خود اجازه دست درازی به ارزش‌های مسلمانان را داده‌اند، ما دانشجویان بسیجی شهرستان طبس نیز در کنار دیگر آحاد مسلمین جهان اعتراض خود را به این اقدام بی‌شرمانه نشریه فرانسوی اعلام می‌داریم و چند نکته را یادآور می‌شویم:

١- به دشمنان اسلام و مسلمین که تاکنون نقشه‌هایشان به یاری خداوند و بصیرت مسلمین جهان نقشه برآب شده گوشزد می‌کنیم، حواستان را جمع کنید که مسلمین جهان مانند همیشه اتحاد خود را حفظ کرده و شیعه و سنی برادرانه در کنار هم برای دفاع از اسلام و پیامبر عظیم‌الشان سینه سپر می‌کنند و نخواهند گذاشت بازی‌های کودکانه حمقای جهان خللی در اسلام و اتحاد مسلمین ایجاد کند.

٢- به تمامی مسلمانان جهان یادآوری می‌کنیم که مانند همیشه بصیرت خود را حفظ کنند و خطر دشمن را نادیده نگیرند و در برابر حیله و نیرنگ آنان تنها و تنها با حفظ اتحاد خود تو دهانی محکمی به آنان بزنند. حال آنکه تا کنون با اتحاد مسلمین بوده است که در جای جای جهان دشمنان اسلام و مسلمین روز به روز خوار‌تر و ذلیل‌تر از گذشته شده‌اند و در آینده نیز نابودیشان حتمی است. انشاالله

٣- از مسئولین دلسوز نظام جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم، در این موقعیت که دشمنان اسلام، اتحاد مسلمین و مهم‌تر از همه مقدسات مسلمانان را مورد هجمه قرار می‌دهند نسبت به این جسارت که قلب تمامی مسلمانان جهان را آزرده کرده است اقدام و اعتراضی جدی انجام دهند و حفاظت از دین، که مهم‌ترین خواسته مسلمین است را بر خواسته‌های دنیوی ارجح بدانند و بصیرت همیشه را حفظ کرده تا در چنگال دشمن نیفتیم.

۴-در پایان تمامی جهانیان بدانندکه وعده الهی نزدیک است و باطل به زودی زود نابود خواهد شد و روزی خواهد آمد که نوای دلنشین حق و حقیقت در جهان طنین انداز شده و پرچم عدالت و پیروزی با دستان مبارک امام عصر در جهان برافراشته شود.

کد خبرنگار: ۱۰۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + شش =