فضای حقیقی اروپا و آمریکای شمالی، استعداد استقبال از قدم رهبر انقلاب را دارد

امام جمعه موقت شهر عشق‌آباد طبس گفت: وقتی رهبر انقلاب در فضای مجازی قلم می‌زنند و از قلم ایشان در فضای مجازی استقبال می‌شود بدین معناست که فضای حقیقی اروپا و آمریکای شمالی، استعداد استقبال از قدم رهبر انقلاب را نیز دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، حجت‌الاسلام علی‌پور خطیب و امام جمعه موقت عشق‌آباد با تجلیل از انتشار نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی تاکید کرد: وقتی رهبر انقلاب در فضای مجازی قلم می‌زند و از قلم ایشان در فضای مجازی استقبال می‌شود بدین معناست که فضای حقیقی اروپا و آمریکای شمالی، استعداد استقبال از قدم رهبر انقلاب را نیز دارد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد رهبر انقلاب، مدیریت پرونده انرژی هسته‌ای را به تیم مذاکره کننده دولت سپرده‌اند اما مدیریت پرونده هسته‌های فکری و عقیدتی در جهان غرب را شخصا بدست گرفته‌اند.

علی‌پور خطیب جمعه موقت عشق آباد در ادامه یادآور شد: این‌که رهبر انقلاب در نگارش این نامه از سطح سران و سرمداران غرب عبور کرده و مستقیم با جوانان جهان غرب سخن می‌گویند، بیانگر این معناست که ایشان در مذاکرات فکری و عقیدتی، سران غرب را فاقد صلاحیت دانسته و فقط جوانان را به این عرصه فراخوانده و تنها گزینه در مذاکرات فکری و عقیدتی را تأمل و مطالعه و تحقیق بی‌واسطه می‌دانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =